עבודות גבס לתקרה

עבודות גבס לתקרה

כאשר אנו עורכים שיפוצים בבית או בדירה, מתעורר בהרבה פעמים הצורך לבצע עבודות גבס לתקרה בשילוב עיצוב תקרות נמתחות. אם כאשר אנו מתקינים מזגן  מרכזי או מיני מרכזי, יש צורך לבצע עבודות גבס לתקרה. ניתן לנצל את הנמכת התקרה ולהתקין גופי חשמל מיוחדים ודקורטיביים, אשר ישדרגו את המראה של הבית. יש לבנות תקרת גבס, מתחת לתקרה המקורית, הבנייה של תקרת הגבס, אינה שונה מבנייתו של קיר גבס. לפני שקבלן שיפוצים המתמחה בעבודות גבס, יתחיל לבצע עבודות גבס לתקרה, הוא יהיה חייב לבדוק כי אין חשש לרטיבות מהתקרה בגלל שפלטות הגבס הן גמישות, יש להתקין תשתית מאלומיניום או מתכת. הסיבה לכך היא ברורה, תשתית צפופה, תימנע מבליטות של התקרה העשויה מגבס.

עבודת גבס לתקרה

סיבות קלאסיות להנמכת תקרת גבס

ישינן הרבה סיבות של עבודות גבס לתקרה אם בגלל מזגן, אם בגלל הנמכה וסידור גופי תאורה המגיעים מהסלון עד למטבח ואם בגלל שמראה התקרה הינו ישן וסדוק, או שהתקרה היא גבוהה מגי. כל הסיבות הללו, מובילות לביצוע עבודות גבס לתקרה. בהרבה מקררים גם מסיבת הרעש בחלל החדרים השונים, מבצעים עבודות גבס הקשורות לאקוסטיקה.. שי לציין, כי עבודות הגבס השונות הן קלות לביצוע ואין חוסר סדר ואבקר כמו בזמן של שיפוצים הנעשים בעזרת מלט ומוצרי בנייה אחרים. התקנה של תקרות גבס ובכלל כל פעולת השיפוץ שנעשה באמצעות גבס, זו אינה עבודה לחובבנים, כי אם למקצוענים ולכן, בחירת איש המקצוע או החברה שתבצע את ההתקנה היא קריטית.

עבודת אמנות בגבס

יש לציין, כי מבחינת הדקורציה בכל מה שקשור אל  עבודות גבס לתקרהועבודות גבס בכלל, השמים הם הגבול. ניתן למצוא פיתוחים ואמנות מדהימה בכל הקשור אל עבודות דקורטיביות כמו נישה מיוחדת , מזנונים, קירות גבס ועוד. ניתן באמצעות  חיפויי גבס מעוצבים, להסתיר מערכות של חוטים ישנים או להסתיר נקודות לא אסטטיות בבית. המחיר הוא זול והתוצאות מדברות בעד עצמן. ניתן לראות תמונות שונות להמחשה של עבודות בגבס, אם הנמכת תקרות, עיצובים שונים לחדר השינה באמצעות הרשת, כך תוכלו גם לקבל רעיונות  לעיצוב הבית שלכם באמצעות עבודות גבס.