בניית ביתן ממותג לתצוגה בתערוכה

בניית ביתן ממותג לתצוגה בתערוכה

ביתן ממותג לתצוגה בתערוכה הוא הפנים הקדמיות של תוכן המיצג שלכם. גם אם התוכן שלכם הכי טוב באירוע, ואין לנו ספק שכך הדבר, חשוב להדגים זאת באמצעות עיצוב. זה חשוב לכם, זה חשוב למבקרים שידעו להגיע אליכם ולא למציגים אחרים, ובעיקר – זה חשוב לעתידכם בתערוכה. במידה והביתן היה מוצלח כנראה שתוזמנו גם בשנה הבאה. לכן, כאן ננחה אתכם כיצד לוודא כי בניית ביתן ממותג לתצוגה בתערוכה נעשית על פי האינטרסים שלכם מכל הבחינות.

בחירת הקירות של הביתנים

חשוב לבחור בקירות מחומרים עמידים כמו פלסטיק, מתכת, עץ וכד'. חשוב לוודא שהחומרים מתאימים לתצוגה בהתאם לתוואי השטח בתערוכה: תחת כיפת השמים, בתוך מבנה וכד'. לאחר שווידאתם זאת, חשוב לבחור במיקום של כל קיר בביתן, ולגבש רעיונות לתוספות לקירות: שקעי חשמל, שולחנות ודוכנים וכד' בהתאם לצרכים שלכם כמציגים בתערוכה.

בחירת הקונספט העיצובי שבביתן

לאחר שלב התשתית, מתחיל שלב העיצוב. בשלב זה עליכם לחשוב על רעיונות עיצוביים כתוספת לביתן. ישנן שלוש דרכים עיקריות לעשות זאת: להדביק טפטים, להדביק פוסטרים או לשים לוגו עסקי. השימוש בטפטים מנגיש עבורכם את הצבעים הרצויים לכם בביתן ללא מאמץ ניכר רב. הפוסטרים עושים את אותה העבודה, רק שבהם ניתן גם לשלב דמות מפתח או תמונה מפורסמת מהתחום שתחדד את הקשר בין הביתן הממותג לאירוע. שימוש בלוגו החברה/התאגיד/העסק שלכם כדאי רק אם מדובר בתאגיד חזק ובעל שם אשר הלוגו מקדם את התערוכה. בעסקים קטנים זה פחות מומלץ אך רצוי להציב באופן צנוע את הלוגו כך שבכל זאת יצבור את שמו שמגיע לו, ואין כמו תערוכה ציבורית על מנת להבטיח זאת על הצד הטוב ביותר: זו הזדמנות עבורכם.

חיבור הביתן לחשמל

הרכיבים החשמליים של הביתן צריכים להיות בעלי הארקה, ויש לוודא שהם פועלים כנדרש לפני היציאה לדרך. חשוב לוודא שהתאורה בביתן תקינה, ששקעי החשמל עובדים כנדרש ושכל אמצעי חשמלי אחר שנמצא בפנים עובד תקין ואינו מסכן עוברים ושבים. את זה חשוב לוודא שעות ספורות לפני האירוע ממש כשם שעושים חזרה גנרלית לפני מופע או כינוס בו מתבצעים קטעי במה לפרק זמן ממושך.

למידע נוסף הכנסו לאתר עיצוב ביתנים ותערוכות סמארט אנד לייט.