אוסף רעיונות למתנות מקוריות

אוסף רעיונות למתנות מקוריות

מתנות מקוריות הן ללא ספק חשובות כאשר יש לאדם מסוים יום הולדת אותה אתם פוקדים מדי שנה. סביר שגם לכם כנותני המתנה וגם לו כמקבלה כבר מדובר בחגיגה צפויה למדי, בסופה יתקבל עוד תקליטור או עוד ספר מרשתות השיווק הגדולות. במקום זאת, קבלו אוסף רעיונות למוצרי קידום ומכירות שפשוט להכין אותן והן יסמלו עבור בעל המתנה ערך מוסף וזכרון בלתי נדלה.

שילוב מתנות מטעם חנות מזכרות עם אספקטים אישיים

דוגמה מס' 1: קרוסלה קפיצית מסתובבת המשמשת כמתנה לילדים ותינוקות. בדרך כלל יש בה ריבועי פלסטיק או זכוכית. ניתן להדביק או לשים בתוכם תמונות של המשפחה של בעל השמחה. חלק מהקרוסלות האלו גם מנגנות וזה ייצור מתנה עוד יותר אטרקטיבית שתשרה עבור בעל השמחה אושר עילאי.

דוגמה מס' 2: כמה פעמים נתקל בעל השמחה בחפיסת קלפים כמו אס, ג'וקר, מלך, וכו'? סביר שעשרות פעמים. ישנם בתי דפוס או חנויות מזכרות אשר ניתן להפיק קלפים כאלו עם דמויות הקשורות לחבריו ומשפחתו של בעל השמחה, או אפילו ללייט מוטיבים מאיזשהו תחביב או מקצוע בהם הוא עוסק.

דוגמה מס' 3: חפצים עם מוטיב שמסמל את בעל השמחה. עט מהודר עם שמו חרוט עליו, יומן מהודר עם השם רשום באופן מעוצב על הכריכה, ועוד.

אוסף רעיונות למתנות מקוריות

מתנות הקשורות למקצוע או לתחביב של בעל השמחה

למשל – ענף הספורט בו הוא מתמיד: ניתן לרכוש כדורגל עם חתימתו של האליל שהוא מעריץ, כדורסל עם השם שלו כתוב בצבע, וכו'. אם מדובר בשחקן מקצוען ניתן להחליף לו את כלי העבודה הקבועים: לרכוש מחבט טניס חדשה ומקצועית, ואפילו לרכוש אימוניות ספורט לאימונים. בענף המוזיקה ניתן לפעול באופן דומה ולרכוש פרטי אספנות הקשורים לאלילים ואייטמים מוזיקליים ידועים הקשורים איכשהו לבעל השמחה. אם זהו המסלול בו אתם הולכים – חשוב שלא יהיה זה רק פריט הקשור למקצוע, אלא עם קשר כלשהו לחתן השמחה.

מתנות אספנות נדירות

פסלים של דגמים שידוע שבעל המתנה אוהב: מטוסים, מכוניות אספנות, כלי שיט וכו'. ישנן חנויות שלא רק מוכרות זאת להרכבה, אלא את המוצר שלם: רק לפתוח אותו ולהציב בסלון. זה מיועד בדיוק לאספני הפריטים הללו.