ברזים לאמבטיה במגוון דגמים

ברזים לאמבטיה במגוון דגמים

 
ברזים לאמבטיה חשובים לחדר זה מבחינות רבות: פונקציונלית, מקצועית בתחום האינסטלציה ואפילו מבחינה עיצובית-דקורטיבית. לכן, פתחנו לכם צוהר מידע לבחירת הברזים הרצויה בעבורכם. כאן תוכלו לדעת מה חשוב בבחירת ברז, כיצד יש להתאים את הברז לחדר האמבטיה שלכם ולדעת שעשיתם את זה טוב, וכיצד קידמה הטכנולוגיה העכשווית את נושא הברזים ביחס לעבר.
 
ברזים לאמבטיה במגוון דגמים
 
פונקציונליות הברז
 
ברז שישרת אתכם מבחינה פונקציונלית יציע מספר דרכי זרימה של המים שייבדלו זו מזו בצורה, בעובי קו המים, ובעצמה הזרימה הרצויה. ניתן ורצוי לבחור בברזים אשר יש בהם ברירת מצבים גדולה ככל הניתן אשר גם אתם תוכלו ליהנות מההרגלים שלכם, וגם דיירי הבית ואורחיו יוכלו להשתמש בברז בחדווה רבה בהתאם לצורכיהם-הם. מעבר לכך, חשוב לוודא שמדובר בברז עמיד ואמין, שחוסך לכם במים ואינו נוטה לדלוף. את זה ניתן לברר באמצעות מידע על חומרי הייצור של הברז.
 
בחירה מקצועית בתחום האינסטלציה והצנרת
 
אינסטלטור, בשונה מדייר רגיל, לא היה בוחר את הברז שלו אלא אם הוא היה יודע שניתן לעשות איתו פעולות נוספות בנוסף לשהייה מעל לכיור/לאמבטיה לצורך רחצה. כך, למשך, ברז עם פילטר יכול לאפשר לחבר מכונת כביסה שתפעל במקביל לפעולה הסדירה של הברז. בברז בלי פילטר זה לא אפשרי, ודיירים רבים שנכנסו לבית שלא הם קנו את רכיביו כבר הופתעו על ידי חברות מכונות הכביסה כשהם גילו שאין פילטר על הברז שלהם. מעבר לנושא הפילטר, יש לוודא עם השרברב שהברז מתאים למבנה הצנרת שלכם, ולא ייצור בעיות תאימות בעתיד.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
בחירת ברז – ההיבט העיצובי
 
עיצוב הברז מאפשר לכם לבחור בין פלסטיק כפי שהיה נהוג בעבר, לבין זכוכית שקופה בידיות וגוף הזרמת מים מחומרים אחרים. כיום, גולת הכותרת היא ברזי המתכת: ברזים מעוצבים כסופים המתאימים לעיצוב מודרני אך יכולים לעשות את העבודה מבחינה עיצובית גם בבתים אחרים עם סיוע ממחלקת העיצוב של חברת המקלחות. הסיבה שברזים אלו נחשבים לגולת הכותרת היא שילוב הטכנולוגיה העילית בהם – שילוב שמקל מאד את השימוש בברזים.
 
ברזי מתכת בטכנולוגיה עילית
 
טכנולוגיית הטאץ' הגיעה גם לברזים. ניתן להוציא מים מהברז ולהפסיק את הזרימה באמצעות כפתורי מגע המשמשים, בנוסף, גם לוויסות המים. שינוי צורת הזרימה אפשרי אף הוא באמצעות כפתורי מגע. בחלק מהברזים לכיור אמבטיה ניתן אף לכוון במדויק את טמפרטורת המים.