כיור לאמבטיה – איזה כדאי?!

כיור לאמבטיה – איזה כדאי?!

 
בחירת כיור לאמבטיה היא ללא ספק אחת הבחירות החשובות שתעשו. על מנת לבצעה כנדרש, חשוב לדעת מספר כללי אצבע לבחירה מושכלת של הכיור. ראשית כל, נדון בצורתו של הכיור, לאחר מכן נדון בעומק שלו: כמה עמוק הוא צריך להיות וכיצד נדע מה מתאים לנו ומה יהיה הכי נגיש בשבילנו מבחינה פונקציונלית. לאחר מכן נתייחס לגוון של הכיור וניווכח כי ישנם דרכים רבות לבחור צבע לכיור שלכם.
 
כיורים לאמבטיה
 
צורתו של הכיור
 
כיור יכול להיות ממוקם על שיש האמבטיה שלכם, או מחוץ לשיש כמקובל בתאי שירותים מופרדים מתא המקלחת. הוא יכול להיות מרובע או עגול. על פי רוב, אנו נמצא כיור מעוגל בבתים לא מעטים, אבל כיור מרובע מחזק את המודרניזציה במראה שלו ומשתלב היטב בבתים המעוצבים מודרני. ממדיו של הכיור יכולים להיות גדולים או קטנים. אנו סבורים כי יש לבחור את הממד בהתאם למקום על השיש ולתכנונים העתידיים שלכם במרחב שלו: אם, למשל, תבקשו להתקין ארונות עיליים על השיש תזדקקו ליותר מקום ולכן עדיך לרכוש כיור קטן, זאת בהשוואה לשיש שאתם מייעדים רק לכיור ואז ניתן לבחור בכיור גדול באופן יחסי.
 
עומק הכיור
 
כיור יכול להיות לא עמוק או עמוק באופן יחסי. לרוב, יש לזה קשר לגודל הכיור: בכיורים הקטנים מקובל שממד העומק אינו גדול, ובכיורים הגדולים והרחבים – ממד העומק מקבל משנה תוקף משמעותי יותר. בכיורים מרובעים עליהם פירטנו לעיל מקובל לצרוך כיור עמוק עם דפנות מזדקרות מעלה: הכיור אנך לשיש כלפי מעלה ב- 2-5 סנטימטרים.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
הגוון של הכיור
 
בשונה מהעבר, במסגרתו היה מקובל לעצב חדרי מקלחת עם כיורים לבנים בלבד, כיום ישנה בחירה מרובה יותר,ניתן למצוא כיורים מזכוכית לאמבטיה, כיורים משיש דמוי עץ בצבע חום טבעי, כיורים שקופים או בעלי גוון ירקרק או תכלת חלביים, כיורי נירוסטה כסופים להפליא, ועוד מגוון רחב של דקורציות בגוונים שונים. חשוב לבחור בגוון שיתאים לחדר האמבטיה שלכם, ישתלב בצורה נאותה עם השיש וייצור ניגודיות במידה מופחתת, באחריות, מבלי לבחור בדגם שעיצובו מופרז מדי ביחס לחדר האמבטיה שלכם. כדאי להתייעץ עם מעצבי הפנים מטעם רשת המקלחות בטרם ביצוע הבחירה.