משלוחי פרחים ססגוניים ברחבי הארץ

משלוחי פרחים ססגוניים ברחבי הארץ

 
חנות פרחים מקצועית עם משלוחים בראשל"צ והסביבה תבנה לך את זר חלומותייך אותו תוכל לתת במתנה ליקירתך, ידידותייך וחברייך ברחבי הארץ. גם המשלוח – על חשבון החנות, והוא ייעשה על ידי שליחיה המיומנים אשר יגיעו עם הזר כשהוא עטוף ומוכן להגשה למושא המתנה. בחנות זו לא – פרחים זה לא עוד מוצר: זהו עולם ומלואו.
 
בחירת זר פרחים – הכיצד?
 
בחירת זר פרחים מתבצעת באמצעות ביקור בחנות או בקטלוג המקוון שלה ובחירת פרחים צבעוניים מכל הסוגים. אם יש לכם ידע בסוגי פרחים הרי זה מבורך אך הקטלוג כה נגיש וקל לשימוש – שגם אם זה הזר הראשון שאתם מרכיבים, תוכלו לעשות זאת ביעילות, בקלות ובמהירות רבה משחשבתם. הקטלוג קל להבנה, ומאפשר לכל אדם לבנות זר פרחים מעוצב.
 
התמחות בכל סוגי הפרחים – כולל פרחים נדירים שקשה למצוא בארץ
 
החנות מתמחה בכל סוגי הפרחים ומספקת, לצד הפרחים הידועים והמוכרים, גם פרחים נדירים אשר איתורם כיום אינו כה פשוט. החנות תספק לכם פרחי פעמון צבעוניים ויפים, פרחים עם עלי כותרת בכל הצורות והגדלים, וחשוב לא פחות – פרחים ריחניים עם ניחוחות מיוחדים.
 
משלוחי פרחים ססגוניים ברחבי הארץ
 
שמירה על הפרחים רעננים בכל מהלך ההובלה
 
אל תחששו להזמין פרחים לכתובות מרוחקות – הובלת פרחים היא חלק אינטגרלי מהשירות שהחנות נותנת. בחנות ידעו כיצד לאבטיח את זר הפרחים כך שיגיע רענן ליעד, כשהוא רטוב, חי ומוכן לתצוגה בבית הלקוח לזמן רב. החנות משתמשת בהתקני אחסון מתקדמים לנסיעות ארוכות המבטיחים כי הזר שבניתם אכן יגיע ליעדו שלם, ולא נבול.
 
טיפול מומלץ בפרחים בבית היעד
 
מומלץ להעביר את הפרחים לכלי קיבול קבוע – כד, אגרטל או התקן אחר לנשיאת פרחים בצורה אנכית. כדאי להשקות את כלי הקיבול בחלקו התחתון על מנת שכל פרח ופרח בזר יוכל לשרוד תקופה ארוכה. כדאי – בנוסף להקפיד להשקות את הזר כשם שמשקים עציצים על מנת שיישאר במחיצתכם זמן רב ככל הניתן.
 
מה מקבל האדם אליו מיועד זר הפרחים?
 
הוא זוכה בזר פרחים צבעוני ומעוצב עם כרטיס ברכה מהודר עליו כתובה הברכה לכבודו. הפרחים מגיעים כשהם עטופים בניילונים וצלופנים אשר מומלץ מאד להסיר בטרם הכנסתם לאגרטל לזמן ממושך.