סקירת סורגים מומלצים לבית

סקירת סורגים מומלצים לבית

 
כאן – נציג לכם אסופה של דגמי סורגים מומלצים לבית אשר יוסיפו לו נופך עיצובי ויספקו הגנה מרבית לפי דרישה. חשוב לקרוא היטב מסמך זה על מנת להבין בוודאות מהם הסורגים הנחוצים לכם: אלו דגמים של סורגים מומלצים לבית יהיו דגמי הבוטיק שישרתו את הבית שלכם בין אם הוא נמצא על הקרקע, ובין אם הוא בקומה גבוהה. בין אם הסורגים משמשים להגנה על חלון קטן ובין אם הם משמשים להגנה על דלת של מרפסת רחבה.
 
סורגי ואקום
 
סורגים המותקנים על המנפתן בין חלקו התחתון לעליון. הם ניתנים להתקנה על ידי הקונה ללא ידע מקצועי. מתאים במיוחד: לחלונות קטנים. אוכלוסייה שמומלץ לה לצרוך את המוצר: משפחות עם ילדים קטנים או בעלי חיים מזעריים. היתרון: זול ביחס לדגמים אחרים של סורגים.
 
סקירת סורגים מומלצים לבית
 
סורגים מתבלטים
 
סורגים שאינם נמצאים בקו ישר בתוך החלון שלכם, אלא מחוצה לו כשהם בולטים. ישנם שני סוגים של סורגים שכאלה: סורגים ישרים הנמצאים במקביל לחלון, במרחק של מספר סנטימטרים. הסוג השני הוא סורגי בטן עם חצי עיגול מזדקר בחלק התחתון של הסורגים. החלק העליון נעשה דק יותר עד פגישה עם נקודת השקה בקיר. שני סוגי הסורגים הללו מתאימים בעיקר לקומות הנמוכות, ובמידה ואין ילדים בבית ניתן להתקין אותם גם בקומות הגבוהות. אם הילדים גדלו ונמצאים בגיל תיכון – ניתן להתקינם גם כן בבתים אלו. אוכלוסייה שמומלץ לה לרכוש את המוצר: מבוגרים, וגם משפחות צעירות שגרות בקומות הנמוכות. יתרון: יוצר מגוון עיצובי רחב היקף.
 
סורגים מתקפלים
 
הסורגים המתקפלים משמשים לכל מטרה: הן להגנה על חלון קטן והן להגנה על מרפסת בכל גובה. הסורגים הללו יכולים להחליף חלון ויכולים להחליף דלת, תלוי בגודלם. ניתן לנעול את הסורגים עם נצרה, מפתח או נצרה + מפתח. אוכלוסייה שמומלץ לה לרכוש את המוצר: כל מי שיש לו מרפסת שמש או חלון להגנה. בטיחותי גם לילדים, תינוקות ובעלי חיים קטנים. יתרון: ניתן לקפל את הסורגים כאשר לא מעוניינים להציג אותם. מנגנון הנעילה מאובטח, ומאפשר בטיחות וגהות גם בקומות הגבוהות וגם בנמוכות. ניתן להתאים עבורכם סורגים מתקפלים על פי גודל המפתח, וסוג הנעילה הרצוי לכם.