עבודות אלומיניום וברזל בסטנדרט גבוה

עבודות אלומיניום וברזל בסטנדרט גבוה

 
עבודות אלומיניום וברזל משמשות אדריכלי בניין, אדריכלי מוצר, מהנדסים ויועצים. אם גם אתם עובדים בשביל הלקוח הסופי, ספקו לו את מוצרי עבודות הברזל המתקדמים ביותר, ומוצרי אלומיניום מן המעלה הראשונה. בית מלאכה העוסק חדשות לבקרים בתחום - בקיא בו מאד, ויוכל לתת לכם עצות על חומרי ברזל ואלומיניום המתאימים לפרויקט שלכם. כן, מתחייב בית המלאכה לעמוד בזמנים ולהגיש לכם מוצר על פי הזמנתכם המדויקת.
 
הליך הזמנת עבודות ברזל
 
יש לספק מפרט מלא למוצר לו אתם זקוקים, תוך ציון מידות, צורת בסיס, ומטרת יעד. במידה ואנשי בית המלאכה יאבחנו שמדובר בחומר שניתן להמירו בחומר טוב יותר למטרה לה אתם זקוקים - זה ידווח לכם, וכך יתאפשר לכם לבצע הזמנה מוצלחת ומומלצת יותר לטווח הארוך. לאחר שהוסכמה טכניקת העבודה, מתחיל בית המלאכה בייצור רכיבי הברזל והאלומיניום, ומעדכן אתכם בתהליך הייצור עד גמר המוצר.
 
ביצוע תיקונים ושיפורים
 
ניתן להציג נוסחים לתיקון ושיפור כל עת. גם את השיפורים העיצוביים יש להציג באמצעות מפרט, ולהמתין לגבר העבודה כפי שיימסר מראש על ידי נציגי בית המלאכה.
 
עבודות אלומיניום וברזל בסטנדרט גבוה
 
דוגמאות לעבודות ברזל ואלומיניום
 
* ברזל בטון מזוין לבניין.
 
* קורות דאבל טי או ברזל מגולוון לשערים חשמליים.
 
* פלטות אלומיניום למעקות וסורגים.
 
* סורגי אלומיניום וברזל מתקפלים וקבועים.
 
* מעקות מאלומיניום וברזל.
 
* סוככים מאלומיניום וברזל.
 
עבודות אלו מוזמנות חדשות לבקרים הן על ידי אדריכלי בתים ישירות, והן על ידי אדריכלי מוצר העובדים בשביל רשת ציוד ביתי. לעתים, האדריכל מספק בקווי מתאר כלליים כיצד הברזל או האלומיניום צריכים להיראות, והמהנדס הוא שעומל על המידות המדויקות, ומזמין את הרכיבים הקונקרטיים לבית בו הוא מטפל. במקרים כאלו, בית המלאכה מבין מי נמצא מולו ומבצע עבודות אלומיניום וברזל בסטנדרט גבוה בהתאם להנחיות ההנדסיות שנמסרו לו. במקרים בהם האדריכל הוא שמעביר את הדרישה לבית המלאכה, ובייחוד אם מדובר באדריכל בתחילת דרכו, נדרשים סיכומים נרחבים יותר שילבנו את סוגיית הברזל או האלומיניום שצריך להיות מיוצר, אך גם אז - הפרויקט מסתיים בהעמדת מוצר מדויק לפי דרישת איש המקצוע.
 
אחריות מלאה לכל רכיבי עבודות הברזל והאלומיניום
 
אחריות נגד שברים וסדקים. כן, במסגרת תעודת האחריות ניתן ליצור קשר עם בית מלאכת עבודות אלומיניום וברזל לגבי כל נושא טכני, עיצובי או שליחת עבודה שכבר נמסרה - למקצה שיפורים.