מחסני גינה פתרון אחסון מושלם

מחסני גינה פתרון אחסון מושלם

מחסני גינה הנם פתרונות אחסון המספקים מענה לכל צרכי הגינה שלכם: כלי עבודה חקלאיים, ערכה לבניית סוכה, כלי עבודה לשימוש לטווח ארוך, מכסחות דשא, מפוחי עלים וכל כלי שדרוש לאחסון לטוות ארוך – יכול להיות מוצב שם בבטחה. על מנת לבחור מחסני גינה באופן מושלם סיפקנו לכם מספר טיפים שימושיים לגבי בחירת מחסן הגינה הבא שלכם.

מחסן הגינה והרכבתו הוא הזדמנות נהדרת לגיבוש משפחתי

ומי שמחפש זאת ודאי ישמח לרכוש מחסני גינה מפלסטיק. כל חלק הוכן בהזרקת פלסטיק מדויקת ומתקדמת אשר משלים את משנהו לכדי מבנה מוגמר. הבנייה בפלסטיק בטוחה, אינה מצריכה שימוש במסמרים ודבקים, וברת ביצוע גם עבור ילדים. לכן, עבודה שלכם עם הילדים יכולה להניב גיבוש משפחתי וגם הרכבה מהירה של מחסן גינה אשר תחסוך לכם הרכבה מקצועית בעלות גבוהה.

 מחסני גינה - פתרון אחסון מושלם

מחסני גינה מעץ – יופי ופשטות

מחסני גינה מעץ ידועים כמחסנים מעוצבים ויפים מחד, ובעלי מראה פשוט מאידך. מחסנים אלו הם למעשה מבנים קטנים דמויי בקתות עם תקרה נמוכה, המשמשים לאפסון כל סוגי הכבודה החקלאית – מדשנים ועד כלי עבודה קבועים לשימוש חוזר.

תוספות למחסני גינה

ניתן לרכוש עבור מחסני גינה משני הסוגים תוספות של מדפים, התקני אחסון וקשירה, מגירות וכל רכיב אחר המשמש להגדלת אפשרויות האחסון. מומלץ להתחיל במינימום כפי שמופיע במפרט של המחסן כשהוא נרכש כמוצר בודד, ובמידה וגיליתם שיש צורך בעוד התקני אחסון פנימיים – לרכוש אותם בהתאם לצורך. כך אתם נמנעים מעודף מקום, ויודעים להעריך מה צריכה להיות התוספת כך שהמחסן ישמש בדיוק לצורך שלכם, במקום לקנות "חתול בשק" שיסתבר כמחסן גדול שבין כה וכה לא הייתם זקוקים לו.

 

אחריות על מחסני גינה

יש צורך בתעודת אחריות המעידה על יציבות המוצר, חוסר נזק למוצר גם כאשר הוא עומד בחוץ וסופות קשות מתחוללות, וחשוב לא פחות – שהמוצר לא יספוג בלאי מכל סוג, ויהיה שמיש במצבו הנוכחי למשך שנים. חברה לאספקת מחסני גינה צריכה לענות על כל צורכי הלקוח במידה ונתגלו תקלות במוצר שהנן בתחום האחריות של המוצר. בדרך כלל, גם כאשר מסתיימת תקופת האחריות ניתן להתייעץ עם החברה בנושאים שונים בנוגע למחסן הגינה.