סורגים מעוצבים לבית ולמרפסת

סורגים מעוצבים לבית ולמרפסת

 
סורגים מעוצבים לבית ולמרפסת משלבים דקורציה ובטיחות, ודואגים – בכך לבית עם ערך מוסף. בעבר, החשיב הצרכן את הסורגים כאלמנטים בטיחותיים, ולרוב הוא לא התקין אותם מיוזמתו אלא עשה כן על מנת להגן על ילדיו מנפילה, או בכפוף להנחיות סוקר של חברת ביטוח (למשל אם הדירה נפרצה בעבר). כיום הצרכן בוחר מיוזמתו לשים סורגים מעוצבים לבית ולמרפסת בין השאר גם על מנת לעבות את העיצוב הביתי שלו. כאן נלמד כיצד לעשות זאת נכון, ובצורה אטרקטיבית ומניבה.
 
הכירו את סוגי הסורגים לבית ולמרפסת
 
סורגי הווקום ניתנים לה רכבה עצמי: נדרש רק חלון אליו אתם יכולים להגיע מבלי הפרש גבהים ניכר, ובאמצעות הוראות פשוטות ניתן להצמיד את הסורגים לקצוות החלונות. סורגי הווקום מהווים דגם בסיס למוצר, וכיום ניתן להבחין בדגמים חדשים ונפוצים יותר בשוק כמו סורגים מתקפלים: מערך סורגים אשר ניתן לשים גם על החלון הסטנדרטי וגם על פתח המרפסת הגדול שלכם כסגירת מרפסת. חלק מהסורגים נסגרים עם נצרה וחלק עם מפתח ומנעול. סוג נוסף של סורגים – סורגים שקופים: סורגים בצבע לבן בהיר מאד או נטולי צבע, במרקם זכוכיתי. הסורגים יוצרים מצג שווא שאין אמצעי הגנה על החלון מרחוק, מה שגורם להטעיית גורמים המבקשים לפרוץ לבתים.
 
סורגים מעוצבים לבית ולמרפסת
 
מאיזה ספק יש לרכוש סורגים מעוצבים לבית ולמרפסת ?
 
ספק המתמחה בסורגים, ומחזיק בשורותיו גם מחלקת בטיחות וגם מחלקת עיצוב. שתי המחלקות צריכות להיות בקיאות בחומרי הייצור של הסורגים, להכיר את הדגמים השונים על בורים ולדעת אלו דגמים יש לספק לצרכנים השונים על מנת להבטיח להם גם בטיחות וגם עיצוב ברמה הנדרשת.
 
למה צריך הספק/היבואן להתחייב לכם כצרכנים ?
 
אחריות על עמידות המוצר, אחריות לתחזוקת המוצר במידה ונגרם לו נזק, ואספקת התקנה לסורגים בכפוף לדרישת הלקוח. בחלק מהמקרים ייתכנו דגמים שניתנים להרכבה עצמית, ואז מוטב ללקוח להרכיב לבד את הסורגים, שכן סורגים כאלה לא דורשים מיומנות בנייה רבה, והזמנת בעל מקצוע תעלה סכום נכבד שלא יהיה מושקע בהרכבה העצמית. בנוסף, על הספק לקיים את כל ההבטחות מהמוצר: לדוגמה – אם הסורגים הוכרזו כלא מחלידים, זה צריך להתרחש בפועל, ואם לא – על הספק ליידע את הלקוח מה עליו לעשות על מנת שזה לא יקרה: כיצד לשמור על המראה הקיים של הסורגים.