המדריך לרכישת דלתות כניסה

המדריך לרכישת דלתות כניסה

 
מאז ומעולם – שימשו דלתות כניסה כסמן חיצוני לעיצוב הביתי. הדלתות, אשר בחלק ניכר מהמקרים הן האובייקט הקדמי ביותר בתוך הבית בהיעדר חומה, גדר ושער הן שמעידות על עיצובו וחזותו. גם במקרה שיש שער בקדמת הדלת עיצובה חשוב לאין ערוך בשל הפער במרחק בתוך המגרש הביתי שבין השער לבין מפתן הכניסה לבית. כיצד יש לבחור את העיצוב הנכון? מה חשוב לדעת על דלתות כניסה? מאלו חומרים עשויות דלתות כניסה בדרך כלל? כל התשובות לשאלות שתמיד רציתם לדעת על דלתות כניסה לפניכם.
 
דלתות כניסה – מידע חשוב על תחזוקה  ועיצוב
 
תחזוקת דלתות כניסה וערבות לקיומה צריכות להינתן על ידי המשווק. נכון, שימון צירי הדלת היא משימה בתחום אחריותכם כצרכנים, אבל יש תקלות שנובעות מכוח עליון כמו יציאת דלת מכיוון עד כדי חוסר יכולתה להיסגר – קורה בדרך כלל במגע של דלתות כניסה עם גשמים מרובים. כאשר נוצרת שכבת מים תחתונה רבה הדלת בסכנה להיות מונמכת עד כדי חריקה עם הרצפה. במקרים כאלה חשוב שהמשווק יידע לתת פתרון, ולשלוח טכנאים לביצוע הגבהת דלת כניסה. באשר לעיצוב הדלתות, חשוב לבצע את הבחירה תוך התייעצות עם מעצב פנים מטעם חברת שיווק הדלתות פנלוס, שהוא מעצב מנוסה המתמחה בדלתות כניסה ועל כן יוכל להשיא לכם פתרון מעוצב המתאים בדיוק לחזות הבית שלכם.
 
רכישת דלתות כניסה
 
כיצד להתוות לעצמכם עיצוב מנצח ?
 
טרם הפגישה עם מעצב פנים המתמחה בדלתות כניסה, עליכם לחשוב על סגנון העיצוב המקובל עליכם כצרכנים: סגנון עיצוב מועדף אשר ייתן גושפנקא לרעיונות הביטוי החזותי הרצויים לכם. כך, למשל, טבעי לבטא עיצוב כפרי באמצעות דלתות מגולפות אומנותיות בצבע עץ טבעי, או לחלופין לבחור בדלת מעוטרת באורנמנטים כפריים אתניים כמו זכוכיות קטנות בנוסח הדלת היוונית. מנגד, דלת בעיצוב מודרני הייטק תהיה דלת לבנה עם פרזול כסוף. לחלופין ניתן לבחור בדלתות קרם עם פרזול בצבע האלומיניום הטבעי, או לשלב מרקם זכוכיתי בדלתות אלא שבשונה מהמרקם של החלון היווני – כאן מקובל יותר לעשות זאת בצורת פרופיל בלגי מחולק למרובעים סימטריים.
 
בטרם ביצוע העסקה – חשוב לוודא
 
* הדלת נראית כפי שהוצגה בקטלוג, כולל שינויים שביקשתם לערוך: שינוי צבע, הוספת פונקציות וכד'.
 
* הרכישה כוללת גם הובלה, והתקנה על ידי טכנאי דלתות מנוסים.
 
* הרכישה כוללת תעודת אחריות רב שנתית על הדלת ומוצריה הנלווים.