שטיח עגול או מרובע מה כדאי ?

שטיח עגול או מרובע מה כדאי ?

 
ישנם שטיחים בכל מיני צורות וגוונים ואף מחומרים טבעיים או סינטטיים. יש כאלה ששואלים את עצמם  שטיח עגול או מרובע מה כדאי?, התשובה היא בהתאם לעיצוב וגודל החלל. יש כאלה שיש להם פרקטים בחדרי השינה או הילדים, והם יעדיפו שטיח יפה עגול שיהיו לו צבעים חמים על מנת לתת לחדר צבעוניות ועיצוב מתאים. ניתן למצוא שטיחים אתניים, כמו פרסים, סינים ועוד. שטיחים אלה הם יקרים במיוחד כי הם עשויים בעבודת יד ומחומרים טבעיים ומתאימים לסלונים יותר. אז שוב השאלה היא שטיח עגול או מרובע מה כדאי?, גם לגבי משרדים מפוארים בעלי החברות השונות מתלבטים בבחירה, אך בדרך כלל הם יתייעצו עם מעצבי הפנים שיתנו להם ייעוץ גם לגבי שטיח עגול או מרובע מה כדאי?,
 
ומה לגבי שטיחים בחדרי הילדים ?
 
דבר ראשון חוץ מהבחירה וההתלבטות כמו שטיח עגול או מרובע מה כדאי?,  השטיחים בחדרי הילדים צריכים להיות עשויים מחומרים סינטטיים כמו למשל שטיחי השאגי, כי חומר סינטטי, קל הרבה יותר להסיר ממנו כתמים. שטיחים יקרים במיוחד אינם צריכים להיות בחדרי הילדים, כי אלה, נוטים ללכלך וחבל .המעניין שיש בשטיחים עגולים, זה היכולת להתמקד בחדר, היות ושטיחים  עגולים ממקדים תשומת לב. אז בו ישנה איזו שהיא תשובה לגבי שטיח עגול או מרובע מה כדאי?, גם בחדרים מרובעים ניתן לקבל דקורטיביות מסוימת בהנחת שטיחים עגולים, כך שהעיגול ישבור את הקווים הסימטריים שלחדר מרובע. על מנת לבחור שטיח שיתאים לעיצוב ולחלל בחדר מסוים, כדאי כי תתייעצו עם מוכרי השטיחים שיש להם את הידע הדרוש.
 
אז היכן רוכשים שטיחים איכותיים ?
 
יש לרכוש שטיחים איכותיים, רק בתי ממכר לשטיחים ידועים, שם תוכלו למצוא את הגדלים והדגמים השונים, ותדעו, כי רכשתם שטיח ממקום אמין, ישנה גם אחריות לגבי השטיחים, כך שיש לכם תמיד לאן לפנות. אם הריהוט שלכם בסלון הוא בסגנון מודרני, יש לרכוש שטיח בסגנון מודרני, אך הצבעים חייבים להיות מנוגדים, על מנת שתהיה איזו שהיא הרמוניה בסלון שתשבור את החד גוניות בצבעים. שטיח מלביש את הבית ומעניק לו  חמימות  והרגשה ביתית. חשוב לבדוק את השטיח כמו דרגת הצפיפות שלו במישוש ידני, כי ככל שהשטיח יהיה צפוף ונמוך יותר כך הוא יתלכלך פחות.