קואצ'ינג - כל המידע

קואצ'ינג - כל המידע

 
קואצ'ינג, כלומר אימון אישי, הוא תחום יחסית חדש שהולך ונכנס בגדול לעולם, בגלל הצורך של אנשים בתשובות, בהגשמה עצמית ובהשגת המטרות אותן הם הציבו לעצמם בחיים.
 
קואצ'ינג הוא אימון אישי, שנערך על ידי מאמן או מאמנת מקצועיים. במהלך הפגישה או האימון אנו מקבלים כלים אשר יעזרו לנו להתמודד עם מכשולים ובעיות בחיינו, ולומדים להכיר את עצמנו. קואצ'ינג עוזר לנו להבין מה המטרות האמיתיות שלנו, ומה אנחנו צריכים לעשות כדי להשיג אותן.
 
קואצ'ינג - כל המידע
 
קואצ'ינג – למי זה מתאים ?
 
קואצ'ינג מתאים לכל מי שמחפש שינוי והתקדמות בחייו, אבל לא רק. לפעמים הכל טוב בחיים שלנו, ואנחנו נמצאים במסלול הנכון ומתקדמים לעבר מה שאנחנו חושבים שהמטרות שלנו, אך זה לא מספיק לנו. אנחנו מרגישים שמשהו חסר. פגישת פואצ'ינג יכולה לעזור לנו להתמקד ולהבין האם אנחנו באמת במסלול הנכון, האם זה מה שתמיד רצינו או מה שאנחנו רוצים עכשיו, או שאנחנו מושפעים יותר מדי מהסביבה ומתעלמים מהרצונות הפנימיים שלנו.
 
מאמן קואצ'ינג הוא לא אימא שרוצה שנתחתן או אבא שרוצה שנעשה קריירה, הוא לא חברים שחושבים שהם יודעים יותר טוב מאיתנו מה אנחנו צריכים לעשות. מאמן קואצ'ינג מתרכז אך ורק בנו, במה שאנחנו רוצים ובמה שאנחנו צריכים. לשתף את הסביבה זה חשוב, אך לעיתים אנחנו יוצאים רק יותר מבולבלים ולא החלטיים לגבי העתיד שלנו או לגבי החלטות חשובות שעלינו לעשות, וזו הסיבה שקיים קואצ'ינג.
 
אימון קואצ'ינג מתאים בעצם לכולם, כי המטרה שלו היא רק לשפר אותנו ולהפוך אותנו לגירסא טובה יותר והישגית יותר של עצמנו.
 
כיום ניתן למצוא מאמני קואצ'ינג כמעט בכל מקום. אם אתם לא בטוחים שזה מתאים לכם, תקבעו פגישה עם מאמן קואצ'ינג ששמעתם עליו וקיבלתם המלצות, ופשוט תנסו. אתם לא יכולים להפסיד.