המדריך המלא לרכישת שמלות כלה

המדריך המלא לרכישת שמלות כלה

 
כאן נספק לכם הדרכה בנושא רכישת שמלות כלה. ברכישת קולקציית השמלות 2015 לכלה חשוב לרדת לרזולוציות גדולות ולבחור בדיוק את מה שמתאים לכן. במידה מסוימת זה מזכיר בחירת צבע כאשר צובעים לכן את הבית. כפי שתהליך הבחירה אינו רק מתבטא ב- "בחירת צבע לבן" אלא גם בביקור בחנות צבע ובחירה כפולה מתוך סט גוונים מפורט, כך גם מומלץ לבחור את שמלות הכלה שלכן. אנחנו נתחיל מעקרונות הבסיס ונצלול לעומקים העמוקים יותר עד לבחירה הסופית של השמלה.
 
בחרו את סוג המבנה של שמלות הכלה שלכן
 
ניתן לבחור בשמלות קלאסיות, וינטג', צנועות או שמלות בעיצוב אישי/קולקצייה. המשמעות של השמלות מהסוג הראשון היא – שמלות כמו שנהוג לקרוא עליהן באגדות או לראות במרבית הטלנובלות: הכלה לבושה בשמלה מבד לבן בוהק, לרוב בד מסוג סאטן, רמת המחשוף בשמלה הזו סטנדרטית: לא חשופה מדי ולא צנועה מדי. יצוין כי השמלה אינה נשפכת, וכל רכיביה בנויים ככפפה ליד. הסוג הזה מתאים מאד לכלות דקות גזרה ומתאים פחות לכלות עם גזרה גדולה.
 
המדריך המלא לרכישת שמלות כלה
 
לחלופין, ישנה שמלת כלה וינטג' המשלבת בין עיצוב "נשפך" לבין העיצוב הקלאסי, ובין אלמנטים של שמלות צנועות ושמלות חשופות. את השמלה הזו צורכות רוב הכלות. מנגד, ישנו נוסח צנוע לשמלות הכלה – שמלות ללא מחשוף, בהן משתמש המעצב בטכניקות אחרות ליצור עניין בשמלה.
 
הסוג האחרון – קולקציות הוא סוג אשר או שהכלה מתכננת עיצוב שמלה וניגשת למעצב, או שהיא מבקרת בסלונו ורוכשת בגדי קולקציה מעוצבים פרי עטו והגייתו.
 
בחרו את השמלה הרצויה מתוך המבחר שעומד לרשותכן
 
בתחום השמלות הקלאסית אין הרבה מקום למשחק, למעט מידות וסוג בד מועדף עליכן: סאטן, שיפון וכד'. בתחום שמלות הוינטאג' חשוב לבחור האם תבקשו מחשוף בגב או בחזה, האם תהיו מעוניינות בשמלות עם פסים אליפטיים גזורים בסגנון לטיני, או שמא תהיו מעוניינות בשמלות עם בד שלם ללא חורים המתאפיין בכך שהוא "נשפך" כלפי מטה.
 
בתחום השמלות הצנועות נהוג לבחור את סוג הבד הרצוי, וסוג האורנמנטים שיעטרו את השמלה: אבנים טובות מסוגים שונים המשובצים על השמלה.
 
בתחום העיצוב האישי/קולקציה הבחירה היא ללא ספק הכי מורכבת. אלו שמלות שהבוחרות בהן הן אמניות או בעלות רקע או משיכה לתחום האופנה. כדי להתייחס לנקודות עניין שיש בשמלות הללו, להתייעץ עם כלות אחרות שבחרו שמלה מסוג כזה, וגם לשאול בעצתם של מעצבים מובילים בתחום.