סקירת מלונות בוטיק בארץ

ישנם אנשי עסקים וזוגות ללא ילדים שמחפשים חופשה בצפון באווירה אחרת, אינטימית שקטה ומקורית יותר כמו מלונות בוטיק, שהפכו עם  השנים להיות הפופולריים ביותר. רוב מלונות הבוטיק מרוכזים בטבריה ובאזור הגליל העליון, ששם הנוף הוא מאוד פסטורלי. ישנם חוקים חגבי שהייה במלונות בוטיק ואחד מהם שהוא בולט במיוחד הוא שמלונות הבוטיק, פשוט אינם מיועדים לשהייה של משפחות עם ילדים. רבים מבצעים סקירת מלונות בוטיק בצפון הארץ עוד בטרם הם מחליטים באיזה מלון בוטיק הם יבחרו באזור זה. ישנה איזו שהיא אווירה מיוחדת במלונות הבוטיק בצפון, או  בכל אזור אחר בארץ ורבים אוהבים את האווירה בה, ניתן ליהנות מחופש שקט שימלא את המצברים לאנשי עסקים או לזוגות המחפשים זמן איכות שקט ואינטימי יחד.

סקירת מלונות בוטיק ברחבי הארץ 
 
רמות המחיר השונות במלונות הבוטיק
 
יש לציין כי סקירת מלונות בוטיק בארץ, יכולה לתת לנו אינדיקציה נכונה לא רק חגבי יופיו של מלון הבוטיק, אלא גם לגבי המחירים השונים שיש לבתי המלון המיוחדים הללו. כידוע, מחירם של מלוני הבוטיק הוא הרבה יותר גבוה מבתי המלון הגדולים בגלל היחס, האווירה היוקרה ושירותים נוספים שניתן לקבל במלונות אלה. מה שמייחד את מלונות הבוטיק הוא שאין הרבה אורחים בו, מלונות אלה הם קטנים במיוחד וחוץ מהאווירה המיוחדת, העיצוב והיחס ההרגשה היא הרגשה ביתית וחמימה. היחס במלונות הבוטיק הוא אישי ומיוחד וזה אחד הגורמים שאנשים איכותיים מחפשים לשהות במלונות אלה. השילוב של מלון בוטיק איכותי עם הנוף בצפון הא שילוב מנצח. ישנם מלונות בוטיק בסגנונות מיוחדים כמו סגנון פרובנס וההרגשה היא ממש כמו בחו"ל. בכל אופן, מומלץ לבצע סקירת מלונות בוטיק בצפון הארץ בכדי לבחור את מלון הבוטיק האידיאלי שיתאים לכם, הן מבחינת המקום והן מבחינת המחיר.
 
לבחור מלון בוטיק על פי טעמכם
 
העיצוב והאווירה של מלון בוטיק הם דבר חשוב. היום ניתן למצוא את מלונות הבוטיק על פי טעמכם האישי. יש מלונות בוטיק הנמצאים במבנים עתיקים ושמורים שמעניקים אווירה קסומה ומיוחדת כאילו הגענו לחופשה לאיזה מחוז עתיק מהעבר, תוכלו למצוא סקירת מלונות בוטיק בצפון הארץ באמצעות משרד הנסיעות איתו אתם עובדים או באמצעות האינטרנט.