דוקרנים להרחקת יונים ירוקה

דוקרנים להרחקת יונים ירוקה

 
דוקרנים להרחקת יונים מהווים אמצעי התראה מספר אחד בשוק להרחקתם של היונים. ההרחקה עצמה היא מעשה חברתי, אשר לא בא להרוג את היונה כמו בהדברה אלא רק לסמן לה שזו טריטוריה מסומנת ושלא כדאי לה לנסות להשתלט עליה עוד פעם. מדוע כדאי לכם לעשות זאת ? משום שיונים ה מעבירי מחלות, הלשלשת שלהן על הבגדים מסוכנת לבגדים שלכם, לבישתם עלולה להעביר מחלות ישירות למשתמש, ולעתים מדובר במחלות המצריכות אשפוז עם עירוי בשל היווצרות זיהום או אבדן נוזלים: דיזנטריה למשל.
 
הצבת הדוקרנים
 
הדוקרנים מוצבים על ידי מרחיק/מדביר מוסמכים מטעם משרד החקלאות. הם יציבו את הדוקרנים במטרה ללכוד את היונים. כאשר היונים נלכדות יתבצע השחרור שלהן, והן יוטסו לאוויר העולם. לבית שלכם הן יותר לא יחזרו.
 
תהליך מהיר – הרחקת יונים בפשטות
 
תהליך הרחקת היונים יתבצע בפשטות רבה ובמהירות. הדוקרנים יוצבו במקומות בהן היונים אוהבות לקונן, ויסוו היטב. היונים שיחזרו ל "קן" המאולתר שלהן" כבר יחושו את הדוקרנים ויהיו בעלות רצון להשתחרר. בשל ההטמנה האיכותית של הדוקרנים – הן ייתפסו כלאחר יד.
 
דוקרנים להרחקת יונים ירוקה
 
פעולה נדרשת בכל בית עם גגון כביסה
 
בכל בית או דירה עם גגון כביסה זוהי פעולה נדרשת. היונים מקננות בגגוני הכביסה כבקנים שלהן, והדבר קורה במיוחד בבניינים בהם יש כמה גגונים אחד מעל לשני. לכן, חשוב להתכונן מבעוד מועד ולהזמין שירות הרחקת יונים לבית באם נתקלתם ביונים על הגגונים שלכם.
 
מה חשוב לברר לפני הזמנת השירות
 
*    מחירים הוגנים.
 
*    זמני ביצוע.
 
*    אפיקים נוספים להרחקות יונים: מכשירי הרחקה בסאונד, למשל.
 
*    רשיונות הדברה/הרחקה ממשרד החקלאות.
 
*    מקצועיות, ונחישות לסייע ללקוח למגר את התופעה.
 
בנוסף לאלו, חשוב לברר האם המדביר או המרחיק ביצעו בהצלחה פרויקטים דומים בעבר, והנחילו ללקוח את התוצאה המבוקשת: הרחקת יונים במיידי. חשוב לברר האם היונים ששהו בבית לגביו אתם מבררים לא חזרו והגגון התרוקן מיונים. בירורים אלו ימקדו אתכם רק במדבירים ומרחיקי יונים מקצועיים אשר שמם הולך לפניהם ועל כן ההרחקה תתבצע לבטח. בירורים אלו גם יחסכו לכם מגע עם מדבירים או מרחיקים פחות אפקטיביים, ועל כן יחסכו בביורוקרטיה, סחבת ובזמן הפנוי שלכם לשם ביצוע הפעולה.