הדברה ירוקה ללא ריח

הדברה ירוקה ללא ריח

 
מהי הדברה ירוקה ? מדוע כדאי לצרוך הדברה ירוקה ? הדברה ירוקה ידידותית לסביבה היא תהליך ביעור מזיקים אשר לא מצריך שימוש בחומרים כימיים מדיפים ריח רע, אלא רק באמצעים קונבנציונליים. למעשה, כל אדם יכול להחזיק בהם אבל לא כל אחד יודע להשתמש בזה ולפתות את המזיק לבוא: רק מדבירים בעלי רשיון ממשרד החקלאות יכולים לגרום למזיק באמת להגיע לאזור הסכנה, למות ממנה, ולדאוג שלא יבואו מזיקים נוספים לאזור.
 
הדברה ירוקה בעזרת חנק
 
בהדברה זו משתמש המדביר באוביקטים המשמשים כמאכל – לכאורה. זהו מאכל אמתי ואפילו דיי טעים למזיק, אבל בשל גודלו וצורתו ההנדסית הוא לא ניתן לבליעה, והוא חונק למוות את המזיק. לדוגמה: קליפות יבשות של תפוזים ואשכוליות, קליפות אגוזים, וכד'. טיקנים הם הקורבן מספר אחד של שיטה זו והם מומתים בהמוניהם בעזרת הדברה מסוג כזה.
 
הדברה ירוקה ללא ריח
 
הדברה באמצעות רעלים
 
המדובר ברעלים שאינם מופצים באמצעות תהליכים כימיים אלא רק בהיבט הפיזי. הרגע מונח הכבילה עטופה בניילון באזור הופעת המזיק, והוא מרים את החבילה במגמה לנגוס ממנה, ומומת. לחילופין, ישנה אסטרטגייה נוספת – זיהוי הפתח ממנו חדר המזיק, וצביעתו ברעל שהוצא מתוך החבילה. המזיק יספוג את הרעל וילקק אותו כמו חתול, ומזה הוא ימות. הדברות מסוג כזה מיושמות יום יום על עכברים, חולדות, ומכרסמים נוספים המבקשים לחדור לבתים באמצעות מחילות.
 
לא נדרש פינוי ציוד, מזון, ילדים וחיות מחמד
 
וזאת, בשונה מההדברה הכימית בה הפינוי לא רק נדרש, אלא גם חובה לעשותו על פי הוראות מדויקות של המדביר על מנת להימנע משאיפת חומר כימי מסוכן. עם הדברה כזו אתם יכולים להמשיך כרגיל בשגרת יומכם, וחברת ההדברה תדאג לפתור לכם את בעיית המזיקים בבית או בדירה.
 
לא נדרשת המתנה ממושכת להתנדפות חומרים כלשהם
 
בשונה מההדברה הכימית שמחייבת המתנה ארוכה לפני שפוקדים שוב את החדר שהודבר, אן ניתן לחזור לשגרה בשעה בה המדבירים עזבו את הבית. יחד עם זאת, במידה ופוזר רעל נגד עכברים או חולדות – חשוב לוודא שהמדביר שם אותו רק בנקודות גבוהות או בלתי נגישות על מנת שהכלבים והחתולים שלכם לא יטעמו מזה חלילה, וגם קליפות ואמצעי חנק הדברתיים מומלץ להרחיק מהחיות שלכם מטעמים דומים.