קידום ממומן או קידום אורגני - טיפים

קידום ממומן או קידום אורגני - טיפים

 
במאמר זה נספק לכם מספר טיפים מקצועיים על קידום אורגני וקידום ממומן: איזה קידום מומלץ לעשות באלו מצבים, ומה נדרש לעשות על מנת להביא פעילות לאתר. בתחילה נעסוק בטיפים לקידום האורגני ובסוף נפנה לטיפים לקידום ממומן.
 
רישום מאמרים עם ביטוי מפתח
 
חשוב לרשום מאמרים עם ביטויי מפתח מדויקים, אותם ניתן לדעת בשל ניסיונכם בתחום המקצועי, או על ידי שימוש במנוע חיפוש שידווח לכם מהן המילים המדויקות שמושכות קהלים רבים. חשוב לחזור על אותה מילה או ביטוי מספר רב של פעמים ללא תחיליות, ללא קשר למספר הפעמים בהם הם מופיעים עם תחיליות.
 
קידום ממומן או קידום אורגני
 
הצבת המאמרים המקצועיים בפורומים ושיווק באמצעות החתימה
 
חשוב להבדיל בין מאמרים מקצועיים במאת האחוזים לבין מאמרים שיש בהם תוכם שיווקי. מאמרים עם ידע 100% ניתן להציב בפורומים מקצועיים, שבדרך כלל לא אוהבים לקלוט מאמרים שיווקיים. ניתן לפרסם את הפעילות שלכם עם אתרים אלו על ידי ציון שמכם, המקצוע שלכם והאתר שלכם בשדה החתימה בסוף כל מאמר. מאמרים שיווקיים מומלץ לפרסם כמה שיותר בגוף האתר שלכם.
 
הכוונת החברה של הקידום הממומן לערוצים בתחום שלכם ברשתות חברתיות
 
במקרה שהחלטתם ללכת במסלול של קידום ממומן, חשוב להכווין את החברה שעושה לכם את הקידום הממומן לערוצים ברשתות החברתיות בהם יש פעילות רבה לאנשים בתחומכם. אם יש איזשהו אומן, איזושהי חברה וכל ישות אחרת שנחשבת למקובלת בענף, החברה תשים בסרטים מטעמה סרטונים בתשלום על מנת לקדם את הפעילות שלכם.
 
הכוונת החברה של הקידום הממומן לתחומים מקצועיים שיאותרו בהם אתרים לשיווק הפעילות
 
חשוב לציין בפני החברה של הקידום הממומן שמות יבשים של תחומים מחיי היום יום המקצועיים שלכם. ציון שמות אלו ינחה את החברה למצוא עבורכם ערוצים ואתרים העוסקים בתחומי העניין שלכם, ושם ניתן לשווק את פעילותכם באמצעות מודעות מולטימדיה, וכל אלמנט אחר שיקדם את הפעילות שלכם. התשלום כמובן יינתן למתחרים אצלם זה פורסם, ולחברת הקידום שפרסמה אתכם. הכסף נגבה מכם על כל הקלקה על קישורים שהוצבו באתרים אלו. חשוב להשתמש בזה בתבונה ולבחור רק באתרים ופורומים שידוע שיש שם תנועה ערה של גולשים מהתחום שלכם.