בניית אתרי פלאש

בניית אתרי פלאש

 
מעוניין באתר אינטרנט מעולם אחר ? חושב על המתחרים המקצועיים שלך שיבקרו באתרך מנקר העיניים ? אין מדובר בתוספת צבעים או פקודות JAVASCRIPTפשוטות: אנו מציעים לך אתר המבוסס כולו על אנימציה ממוחשבת, תמונות רקע זזות, ושימוש בצבעים צבעוניים מחד אשר יוצרים מראה אמיתי וחי מאידך: בניית אתרי פלאש היא המוצר בשבילך ! מדוע להשקיע באתר כה משוכלל ? מה היתרונות שבכך ? מאמר זה יעשה לך מעט סדר בדילמת בחירת האתר:
 
אתר יפה  ומעניין מושך קהל רב !
 
כאשר גולש אנונימי כלשהו רואה שיש אתר שאינו מבוסס על כיתוב ופקודות ג'אווה פשוטות אלא אתר שהוא סיפור אנימציה בפני עצמו, הוא לא ירצה לזוז משם, אלא ימשיך להתחקות אחר כל קישור וקישור באתר גם אם מדובר בתחום שלא היה בראש יסוד מעייניו מלכתחילה! אנו היינו עדים למאות לקוחות ברחבי הארץ שהכירו תחום עיסוק חדש לחלוטין כשהמגע הראשון שלהם עם אותו תחום היה באמצעות אתר פלאש מרהיב ויפה שצד את עינם.
 
בניית אתרי פלאש
 
האתר לא הביא לך לקוחות ? אתה עדיין יכול לראות מזה כסף
 
במנועי חיפוש רבים ברחבי הרשת נהוגה המדיניות הבאה: המנוע משלם כסף ישירות לחשבון הבנק שלך אם אתרך ספג כניסות רבות. מקימי אתרים רבים אפילו לא טורחים ללכת בכיוון הזה משום שאופני יצירת הכניסות וערוצי הבאת הגולשים המתעניינים כל כך יקרים, שהעלות עלולה להעפיל על הסכום שמשלם מנוע החיפוש. בניית אתרי פלאש חוסכת לך הלכה למעשה את התשלום על הבאת התנועה לאתר שלך. רק התבוננות הלקוחות בעמוד השער מבעד למנוע החיפוש כבר תעשה להם חשק להיכנס !
 
מראה האתר גורם לשינוי היחס כלפייך מצד הקולגות
 
לכל בעל מקצוע מקוננת לפעמים ההרגשה שהקולגות לא מעריכים אותו מספיק ושיש ענף בתחום בו הוא נשאר מאחור ביחס אליהם. אנו היינו עדים למספר רב של מקרים בהם קולגות של לקוחות שלנו שהתחילו את מערכת היחסים המקצועית איתם בצורה עכורה – שינו את רוח התנהלותם ובחרו להתקרב ללקוחותינו בשל אתר הפלאש החדש שברשותם. כיצד זה עובד? בעל העסק המתחרה ניגש לאתר ומופתע לגלות אתר פלאש אנימטורי ומשוכלל. זה כבר עושה לו חשק לנבור באתר, תוך כדי שהוא אומר לעצמו "אדם זה לא יכול ללמדני דבר" אך כאשר הוא מגיע לתכנים ורואה כיצד התקדם המתחרה שלו הוא מתחיל להעריכו גם מבחינה מקצועית.

מעוניינים לקבל מידע על בניית אתר רספונסיבי?  הקליקו פיקס דיגיטל - www.fixdigitalltd.com ותוכלו להנות ממערכת יעילה וחכמה לבניית אתרי אינטרנט בשיטה מתקדמת וקלה לשימוש.