המדריך המלא להשכרת ציוד לאירועים

המדריך המלא להשכרת ציוד לאירועים

 
ישנן עתודות גדולות של אתרי השכרת ציוד לאירועים. בפועל, חשוב לדעת מה באמת יסייע לכם להפיק אירוע שמתאים לצרכים שלכם, ולכן חשוב לדעת כיצד לבחור את הציוד. במאמר שלפניכם נציג לכם מספר פרמטרים חשובים אשר מסייעים לכם לבחור ציוד בצורה טובה עבור גן אירועים באזור השרון. אנו נעסוק בציוד הגברה, ציוד עזר לציוד הגברה, קונטיינרים להנחה/חלוקה של מזון, ואפילו בריהוט לאירוע קטן בקנה מידה מצומצם.
 
ציוד הגברה – דע את הסוגים
 
ציוד הגברה יכול להיות עבור מתחם אירועים מוגבר, ואז נדרשים בעיקר מיקרופונים, או בעבור חדר סטרילי שאין בו בכלל ציוד- ואז נדרשים מוניטורים, מיקסרים וסוגים שונים של מיקרופונים. מבחינת המיקרופון – הוא יכול להיות רגיש, לא רגיש או דינאמי. רצוי לבחור במיקרופון הלא רגיש או בדינאמי בשל כך שהמיקרופון הרגיש (שנקרא גם קונדנסר) משמש יותר להקלטות, פחות לאירועים. במיקרופונים- ניתן להבדיל בין מיקרופונים צמודי פה המתלבשים על הראש, ונקראים "מדונה" לבין מיקרופונים שעומדים על סטנד או בולם זעזועים. המדונה הידועה ביותר היא SHUREויש להיזהר מחיקויים – ישנם זיופים רבים של המותג בשוק. באשר למיקרופון העומד, יש לוודא שהוא שמיע במתחם האירוע, בעל החזר מספק, ורצוי שיהיה לא רגיש. בחירת מוניטורים: מומלץ לבחור בזוג מוניטורים גדולים ולהניח באזור ההגברה, ולהניח את המיקסר כך שיימצא מול הבמה של האירוע כך שניתן יהיה להיות בקשר עין עם הנואמים/המופיעים או כל דמות אחרת שנמצאת על הבמה.
 
השכרת ציוד לאירועים
 
ציוד עזר לציוד הגברה
 
יש לספור כמה מיקרופונים מבוססי סטנד יש, ולבחור כמות רצויה של סטנדים. יש להביא את המיקרופונים שלכם לאזור ההשכרה על מנת לוודא שהסטנדים מתאימים להם מבחינת הברגה והכנסה של כל מיקרופון בנפרד. באופן דומה, יש לדאוג לסטנדים למוניטורים.
 
ריהוט לאירועים קטנים
 
הריהוט יכול להיות עשוי פלסטיק או עץ – כך קורה ברוב המקרים בהם משכירים ציוד ריהוט לאירועים. יש לספור את האורחים שצפויים לבוא לאירוע ולהשכיר כסאות בכמות גדולה מכך שישמשו גם עבור הבר, הקנטינה, לישיבה בצד במקום ליד השולחנות, ולתרחישים דומים שעלולים להתקיים באירוע. מומלץ, בעבור הישיבה בצד, להשכיר ספסלים קטנים בנוסף לכסאות כך שתמיד יהיה מקום למי שדורש להיות שם.