אולמות אירועים במרכז – השוואת מחירים

אולמות אירועים במרכז – השוואת מחירים

ישנם מספר פרמטרים חשובים אשר מבדילים אולם אירועים אחד ממשנהו וגורמים להפרשי מחירים. כאן – נסקור מהם הפרמטרים הללו, וכיצד ניתן להעיד שהאולם שאתם צפויים לבחור הוא אולם בוטיק, המתאים לאירוע לשמו אתם מבקשים להתכנס. עבור שירות אולמות אירועים במרכז – השוואת מחירים היא פשוט צעד בלתי נמנע. המרכז, בשונה מהפריפריה, בנוי בעיקרו על עסקים פרטיים ועל כן כל מי שמעביר לשם את פעילותו יעשה הכל כדי למכור לכם. לעתים זה יהיה מוצדק ושווה את המחיר, ולעיתים הסטנדרטים יהיו רחוקים מהנורמה.
 
תפאורת אולם
 
שאלת התפאורה תלויה בסוג האירוע. במידה ואתם מחפשים אירוע עסקי, וסביר שכל פרט שחישבתם באירוע נלקח במצבת ההוצאות שלכם – חשוב לבחור באולם שהמראה שלו מניח את הדעת, גודל החדר גדול מספיק לאירוח העובדים או האורחים העסקיים שלכם, ואם יש נוף מהאולם או גן אירועים זה לבטח יכול להוסיף המון. במידה והאירוע הוא כזה שמצריך תפאורה ייחודית, והיא מהווה חלק אינטגרלי ממנו – חשוב מאד להקפיד על הניואנסים המקצועיים. כך למשל כאשר אתם שוכרים אולם לחינה: טקס שיכול להיערך במתכונת הודית או במתכונת מזרחית (המזרח התיכון) ובשתי המתכונות זה מצריך תפאורה צבעונית בנוסח המקור. כמובן שבטקסים גדולים מכך כמו החתונה או בר/בת המצווה של הילדים שלכם אין להתפשר על פחות מהטוב ביותר: וילונות מעצבים על הקירות, שטיחים מפוארים וריהוט בוטיק נוח ומפואר.
 
אולמות אירועים במרכז
 
אקוסטיקת האולם
 
ללא אקוסטיקה טובה לא ניתן יהיה לערוך חלק מוזיקלי, השמעות ממערכת הסראונד, ואפילו לא לנאום בצורה טובה. חשוב לוודא שהאקוסטיקה באולם שלכם טובה גם אם אתם יושבים רחוק מאזור ההגברה, ושהצליל/קול מתפזר אחיד בכל רחבי האולם.
 
מערכת סראונד איכותית
 
חשוב שבאולם תהיה מערכת סראונד איכותית עם אנשי תפעול מן המעלה הראשונה, כולל תאורנים ואנשי הגברה. גם את זה ניתן לבדוק עוד בטרם רישומכם לאירוע.
 
במידה וזה מתחם של כמה אולמות – חשבו היטב בטרם תבחרו את האולם המתאים
 
הטעות הנפוצה ביותר היא כאשר הבעלים מציג לכם אולם שמתאים ל X אנשים לעומת אולם שמתאים ל X+Y אנשים, והלקוח בוחר באפשרות הראשונה מטעמי עלות תוך שהוא אומר לעצמו "מה הסיכוי שאני עובר את ה X אורחים"? בפועל – אם יש ספק אין ספק, ומה שמומלץ הוא לקחת את האולם הקט רק אם באמת ובתמים ספרתם את האורחים והגעתם למרחק ניכר מכמות המקסימום. אם הכמות שלכם היא כמות המקסימום או אפילו קצת פחות ממנה, עדיף לקחת את האולם הגדול יותר ובכך להבטיח שלא תהיה צפיפות, והאורחים ייהנו מכל רגע באירוע, גם אם המחיר יתבטא בהפרש מעט יותר גדול. אחרי הכל זה אירוע חד פעמי שמוטב שלא להמר עליו.
 
למידע נוסף הכנסו לאתר Kala גן אירועים.