סוככי זרועות נגד גשם ומים

סוככי זרועות נגד גשם ומים

 
סוככי זרועות מקובלים לשימוש הן בחורף כהגנה מהגשם והן בקיץ כהגנה מהשמש, ועל כן רצויים לנו בעסקים ואפילו בחצרות הבתים כל ימות השנה. סוכך זרועות מורכב, למעשה, משתי יחידות: זרוע ויריעה. הזרוע הנה זרוע מתכתית כבדה ויציבה אשר יכולה להתקבע לכל סוג של קיר. היריעה עשויה מבדים וחומרים איכותיים וחזקים שאינם חשופים לקרעים או בלאי מכל סוג. חלק מהדגמים גם דוחים כתמים במידה ונוצר מגע עם חומרים דביקים או בולטים.
 
סוככים מהפירמות המתקדמות
 
סוככים המשווקים באמצעות חברה זו שייכים לפירמות המתקדמות הן בתחום הזרועות והן בתחום היריעות. הפירמות הללו חלקן מהארץ וחלקן מן העולם: הן מעסיקות אדריכלים, מהנדסים ויועצים אשר יצרו גם סוככי זרועות בטוחים מבחינה הנדסית, וגם סוככים יפים ומעוצבים אשר יכולים להשתלב בקלות בכל סוג של מרחב. סוככים אלו הם ללא ספק חגיגה לעיצוב המרחב שלכם מבפנים ומבחוץ, ויכולים להוסיף לו המון, ואף למתג את העסק שלכם במידה ותבחרו להדפיס על היריעה חומר הקשור אליו.
 
סוככי זרועות נגד גשם ומים
 
עמידים בסופות חזקות
 
סוככי זרועות נגד גשם ומים עמידים נגד תופעות טבע כמו סופות, רוחות ומשקעים כבדים. על כן, הם יכולים להיות קבועים כל ימות השנה ללא צורך לקפל אותם. בכך, מהווה הסוכך יתרון על סוכך השמש, שיכול להישאר רק בקיץ מתי שמזג האוויר רגוע יותר ואינו חושף את הסוכך לנזקי רוחות.
 
התאמת סוגי יריעות רבים
 
ניתן להתאים יריעה עם בד אנכי לבד שעל הזרוע של הסוכך, ואפילו יריעות בהן ניתן להדפיס פרטים על העסק שבכניסתו מוצב הסוכך. היריעות מתאפיינות בגודל המרחב בו מוצב הסוכך, בעובי שלהן, וכמובן – בחומרי הייצור. ניתן לבחור את היריעה שמתאימה לכם ולהזמין אותה כולל זרוע לקראת התקנה.
 
התקנת הסוכך
 
הסוכך יותקן על ידי בעלי מקצוע מטעם חברת שיווק סוככי זרועות. הם יסייעו לכם להעמיד סוכך לקראת החורף שיגן עליכם בסופות החזקות. בנוסף, חשוב לדעת שעל הסוכך הזה ישנה אחריות רחבת היקף הכוללת שדרוגים, שיפוצים, תיקוני נזקים, החלפת חלקים כולל זרוע או יריעה, וביצוע כל פעולה אחרת לתחזוקה, שמירה ותפעול הסוכך מבלי לגרום להשבתתו בכל רגע נתון.