פרגולות מתכת בהתאמה אישית

פרגולות מתכת בהתאמה אישית

 
זקוקים לפתרון הצללה דקורטיבי לבתים ולעסקים שלכם? כעת, בחורף – זה הזמן להתכונן לקראת העונות החמות, שכפי הידוע – בישראל הן שמשיות למדי. אם אתם מעוניינים לשבת ביולי-אוגוסט בלב החצר, ולהרגיש כמו בסתיו – פרגולות מתכת בהתאמה אישית יכולות להגשים לכם בדיוק את זה. הן יצרו הצללה ברמה גבוהה ביותר, ממש כמו בתוך הבית.
 
חלק מן הפרגולות ניתנות להרכבה עצמית
 
אם עד עכשיו סברתם שפרגולות זה הוצאה על כוח אדם, המתנה למשלוח, וכד' – לא עוד. ישנם דגמים עם הוראות מפורטות כיצד להרכיב, וכיצד לקבע לקרקע: כיצד לבצע את הריתוך ולחבר את החלקים השונים: מוטות, קורות, רפפות, מחברים וכד'. ההוראות – בחלקן בעברית ובחלקן באנגלית, מלוות בתרשים וקלות גם למתקין הלא מיומן.
 
פרגולות בהתאמה אישית
 
פרגולות בעיצוב אישי – אתה קובע איך הן ייראו
 
נכון, פרגולות אינן עבודות רישום או פיסול: הצורך שלהן הוא צורך תעשייתי ויש תבניות יחסית-קבועות לעיצובן אבל בחברה הזו יש יותר יותר דינאמיות בעיצוב, כלומר, הרבה יותר קרבה לרצונו האמתי של הלקוח. הדבר נובע ממבחר גדול, ומשיווק העבודות האדריכליות היצירתיות והנחשבות ביותר בשוק פתרונות ההצללה. ניתן לכם דוגמה יישומית שקוראת לא מעט: הלקוח מעיד על עצמו כבעל בית בסגנון כפרי: המראה ה- "חדשני" של האלומיניום לא מתאים לו – זה הורס את רצף התפאורה הכפרית בבית. בחברה זו ניתן לצרוך פרגולות מתכת בצבע של העץ הטבעי – ובכך גם העיצוב יישמר וגם לא יידרשו עבודות תחזוקה כמקובל בעף העץ.
 
שירות ואחריות שלא תמצאו בשום מקום
 
הן במוצרי ההרכבה העצמית, והן במוצרים שהחברה תרכיב עבורכם, השירות שתקבלו יהיה לכל תקופת האחריות, וגם אם תפנו לחברה לאחר תקופה זו תקבלו עדיין שירות צרכני נדיב במיוחד, גם אם יהיה כרוך בתשלום. החברה מספקת שירותים בנושאים כמו:
 
·        התקנה.
 
·        סיוע בזמן אמת למרכיבי פרגולות.
 
·        שדרוג פרגולות.
 
·        צביעת פרגולות במידה וזה אפשרי.
 
·        טיפול בבעיות טכניות: שברים, סדקים ופגמים.
 
מדוע כדאי לצרוך פרגולות מחברת בוטיק ?
 
משום שקניית פרגולות באינטרנט בחנות עלומה בחו"ל – למשל היא בבחינת קניית מוצר בשיטת "שגר ושכח". ה VENDORבחו"ל שיגר, ומרגע שעשה כן הוא שכח אתכם. נניח שהוא לא מתנהג כך – אין הרבה פעולות שהוא יכול לעשות על מנת לתקן נזק: אחרי הכל אי אפשר לתקן פרגולה חשמלית שבורה או סדוקה באמצעות הודעת אמייל. קניית פרגולות בחנות מוכרת היא קנייה בטוחה שתערוב לשלמות הפרגולה כל עת, כל העת.