מערכות ג'קוזי לבית ולגינה

מערכות ג'קוזי לבית ולגינה

 
מאז ומעולם שימשו מערכות ג'קוזי לבית ולגינה כאמצעי רחצה ופנאי בבתים גדולים ביותר, לרוב בשכונות יוקרה השמורות למתי מעט. כיום – ניתן למצוא בקלות מערכות ג'קוזי לבית ולגינה גם לבתים מודולריים ואף קטנים מכך, ולהתאים אישית את מערכת הרחצה שלכם. אז מה למעשה קורה כאשר מתקינים לכם ג'קוזי בבית ומה קורה כאשר מתקינים אותו בגינה? ההתקנות כמעט זהות אך בכל זאת יש מספר ניואנסים שחשוב שתכירו.
 
ג'קוזי לבית
 
ג'קוזי לבית יותקן על פי רוב בחדר הרחצה/המקלחת. שם נמצאים רוב התקני המים שלכם, קל להגיע לשם מבחינת הצנרת, ולכן זו המשימה הכי זולה, ועל כן הכי קלה ופשוטה עבור המתקין. התקנה מרוחקת מהמקלחת או ממרכז הצנרת שמסתמכת על צינורות מאריכיים גם גורעת לכם מחשבון המים וגם מהווה צעד יקר במחיר ההתחלתי ולכן זה פחות כדאי. ברוב המקלחות ניתן למצוא דוש, אמבטיה וכיור – ואם המרחב גדול מספיק ניתן לשלב גם ג'קוזי. לחילופין, ניתן להתקין אותו בחדר הסמוך למקלחת ולבצע חציבות לחיבור הצנרות.
 
מערכות ג'קוזי לבית ולגינה
 
ג'קוזי לגינה
 
בשונה מהג'קוזי לבית שמהווה התקנה פשוטה באופן יחסי: הנחה של אמבטיית הג'קוזי וחיבורה לצנרת, בגינה ניתן לחצוב את הג'קוזי כולו מתחת לאדמה, באופן דומה להתקנת בריכת שחייה. מדוע זה כדאי? זה לא יציב לכם בגינה מבנה לא אסתטי שיגרע לכם במקום, השטח הלא מנוצל יהיה עם פיר אליו ניתן לרדת ולהתרחץ, וגם מבחינת ההנאה מהשמש זה יותר כדאי שכן הרבה יותר חום מגיע לג'קוזי כשהוא בפיר מאשר אם הוא מוקף בקיר שמתחיל בגובה בקרקע ובולט כלפי מעלה.
 
בחירת סגנון העיצוב של מערכות ג'קוזי לבית ולגינה
 
מלבד כל האקססוריז לבית שאפשר לשלב במתחם הג'קוזי הביתי, ניתן לבחור במערכות עגולות, מרובעות משולשות וכל סגנון אחר של ג'קוזי. ניתן לבחור במערכת עם מים בעומק עמוק או עומק רדוד. ניתן לבחור במערכת עם מים חמים בתוך הבית או במערכת עם מים בטמפרטורת החדר או אפילו קרים – שיחוממו סולארית על ידי השמש. בחירת הפלטפורמה של הג'קוזי היא מרובה ולבטח מצריכה התייעצות עם צוותי המכירה, אולם אלו הן דוגמאות חשובות שנלקחות בחשבון בטרם מתבצעת הבחירה הסופית של מוצרי הרחצה שלכם. ביתר תוכלו להיווכח בביקורכם אצל המשווק.