עבודות אלומיניום בהזמנה אישית

עבודות אלומיניום בהזמנה אישית

 
רבים מכם ודאי תוהים כיצד ניתן לממש את כל עבודות האלומיניום בבית במקשה אחת. למען האמת, זהו שדרוג פשוט, כדאי ומאד משתלם. הידעתם כי לרכוש אינטרקום בודד, שער כניסה חשמלי מאלומיניום בנפרד או אפילו להתקין תיבת דואר קטנה עשויה אלומיניום – הן פעולות יקרות לא רק ברמה הקמעונאית, אלא גם ברמה הסיטונאית? בחברה זו תוכלו לבחור מהקטלוג גם תיבת דואר, גם שער חשמלי וגם אינטרקום, ולקבל התקנה כלולה בעסקה אחת!
 
תיבת דואר מאלומיניום
 
תיבת דואר בהזמנה אישית, מעוצבת לפי בחירתכם. התיבה תוטמע בפיר שבקיר/בחומה בכניסה לבית שלכם על ידי אנשי מקצוע בתחום האלומיניום. החברה עובדת רק עם תיבות דואר מעוצבות – פרי פיתוח אדריכלי שנבנו על ידי אנשי המקצוע המובילים בענף האלומיניום.
 
התקנת שער חשמלי
 
החברה מציעה מגוון רחב של שערים חשמליים מאלומיניום בהתאמה אישית: שערים חשמליים בגוון אלומיניום טבעי, שערים חשמליים צבועים בצבע דמוי עץ, ועוד מגוון רחב של שערים עליהם ניתן להתקין גם ממסר חשמל. הממסר יותקן על השערים, והמכלול כולו יולבש על מפתח המתחם הביתי שלכם.
 
עבודות אלומיניום בהזמנה אישית
 
התקנת אינטרקום
 
אינטרקום ומערכת  כריזה, קודן וכל אמצעי אחר שיפתח ויסגור את השער – יותקנו בהצלחה יתרה בבית שלכם. המדובר במוצר המוביל אשר משלב אינטרקום דיגיטלי או אנלוגי לפי בחירה יחד עם השער החשמלי ותיבת הדואר.
 
עבודות אלומיניום מובילות בענף
 
עבודות אלומיניום בהזמנה אישית מטעם החברה כוללות גם את המוצרים המובילים בענף וגם מסופקות לכם על ידי אנשי מקצוע מן המעלה הראשונה אשר ישמחו ללוות אתכם גם כאשר המוצר כבר הותקן. פנלים מבודדים מאלומיניום אינם מחלידים, נשמרים כחדשים ללא לכלוך למשך שנים ובכך תורמים לטיפוח מראה הבית שלכם.
 
יתרונות בחירת רכיבי אלומיניום
 
·        אינם מחלידים.
 
·        נשמרים כחדשים למשך שנים רבות.
 
·        אינם מצריכים תחזוקה שוטפת ואפילו לא שימון.
 
·        עמידים בכל ימות השנה גם בתנאי חוץ קשים.
 
·        נגישים למשתמש: לא כבדים.
 
·        מעוצבים בדרכים רבות בהתאמה אישית.
 
·        ניתנים לצביעה – לא סופחים צבע מלאכותי.
 
·        ניתנים לשילוב קל בכל בית או מתחם דירתי: פונקציונליות ועיצוב.
 
·        ניתנים לשילוב עם פלסטיק, זכוכית וחומרים מעצבים אחרים.