שערי ברזל במגוון עיצובים לבית

שערי ברזל במגוון עיצובים לבית

 
אם גם אתם מעוניינים בשערים דקורטיביים ויפים עם מעקות למדרגות אשר ישרו עיצוב רב עצמה בבית שלכם, שערי ברזל במגוון עיצובים לבית מחכים לכם אצל היבואן. גם אתם יכולים לזכות בעבודת מסגרייה מתקדמת שהיא תולדה של עיצוב אדריכלי מוביל בתחומו. השערים יוצרו בטכנולוגיה עילית המאפשרת סחיבה קלה שלהם מבלי להתפשר על איכות ועמידות.
 
שערים מובילים בעיצוב ובאיכות
 
שערי ברזל מטעם היבואן הם שערים שניתן לבחור מהקטלוג, ולקבל שירות התקנה כלול. בנוסף, ניתן להשתמש בשער כשער חשמלי ולהתקין ממסר חשמל שיפתח את השער באמצעות קודם או אינטרקום. שערים אלו משלבים עיצוב וטכנולוגיה ומאפשרים לכם ליהנות ממוצר דקורטיבי ואפקטיבי מוביל בתחומו.
 
התאמה אישית לכל לקוח
 
ניתן לבצע את ההתאמה של השערים עבור כל לקוח, בהתחשב בגודל סף המפתח של הבית שלו, במבנה השער הרצוי לו: דלת אחת או צמד דלתות, ובהתאם לכוונותיו להשתמש בשער כשער חשמלי. במקרה זה יוצא צילינדר ייחודי שעליו ניתן יהיה להתקין את הממסר החשמלי של השער בעת הצורך.
 
שערי ברזל במגוון עיצובים
 
התאמה אישית של העיצוב
 
ניתן להתייעץ עם מחלקת העיצוב ולבחור בשערים בדקורציות שונות בהתאם למצב בחצר. הצוות יסייע לכם לבחור שער שיתאים בדיוק למרחב הביתי שלכם וישרה אווירה עיצובית מיוחדת במינה. ניתן לבחור בשערי ברזל דמויי עץ, שערי ברזל צבעוניים ועוד מגוון רחב של שערים בהתאמה אישית.
 
שירות על השערים
 
כיוון שער שייצא מהיכולת להיסגר כנדרש, הגבהת שער, תיקון והחלפת חלקים שנשברו או החלידו, וביצוע כל פעולה שתתקן את השער ותחזיר אותו למוטב. השירות ניתן בהזמנת טכנאי שיסור לאתר ויבצע את התיקון במקום.
 
אחריות על השערים
 
אחריות רבת שנים אשר מכסה את כל השירותים אשר צויינו. במסגרת תנאי האחריות ניתן לפנות לחברת השערים בכל מצב בו נתקלתם בבעיה. גם כאשר השער לא באחריות ניתן לקבל ייעוץ, ואף לצרוך שירותים במחירים מופחתים ביחס למתחרים – אצלם שירות תיקון/שדרוג שער יהיה יקר יותר על פי רוב. החברה מאמינה בשימור הלקוח הקיים ותעשה הכל על מנת להשאירו אצלה למשך שנים רבות ולספק לו את מיטב השירות בכל מצב, גם בהיעדר אחריות מטעמי זמן והתיישנות המוצר.