תאורת לדים לגינה

תאורת לדים לגינה
 
תמיד חלמתם שהגינה שלכם תמשיך להיות צבעונית גם בלילה כשלא רואים אף פרח או כר דשא? תמיד היו לכם 2-3 פנסי להט צהובים או לבנים וחשבתם שניתן לנצל את האור הרבה יותר טוב? חשבתם נכון! תאורת לדים לגינה היא הפרחים שלכם בלילה: מנורות צבעוניות שיביאו את הצבע לגינה לאחר שקיעת השמש.

כיצד מתקינים תאורת לדים לגינה?
 
ההתקנה מתבצעת באמצעות חברת סקאנר לייט להטמעת פנסי לדים במתחמים חיצוניים. החברה מתמחה גם בעיצובם, ולכן מומלץ להזמין את יועציה לגינה שלכם על מנת שיאפיינו את המראה החיצוני שלה ויציעו הצעות להשבחתה. הצעות אלו יקרבו אתכם מאד לגינה מעוצבת גם בלילה, שתהווה המשך לדשא הסינטטי או הטבעי שלכם ולערוגות הפרחים שנראים באור יום.
 
תאורת לדים לגינה
 
כיצד מתחזקים תאורת לדים לגינה?
 
למעשה לא נדרשת כלל תחזוקה, משום שבשונה מנורת להט או הלוגן - שכל כמה חודשים צריך להחליף, כאן אותה נורה תפעל למשל שנים, ולמעשה אמורה לפעול ללא הגבלה, משום שהתאורה לא נובעת מכוחו של חוט מתכת אלא מכוחו של המכשיר כמוצר חשמלי: הדיודה במעגל החשמלי של הנורה היא שפולטת ישירות את האור, ומכאן המהפכנות של המוצר: זהו מוצר התאורה היחיד שאינו פועל על פי עקרונות הלהט שהתגלו על ידי תומס אדיסון במאות הקודמות, אלא על פי עקרונות חדישים שנתגלו זה מכבר.
 
מה המחיר של תאורת לדים לגינה?
 
המחיר נגזר משני פרמטרים: רמת העיצוב של גוף התאורה ורמת התאורה של הנורה עצמה. גופי תאורה מעוצבים יעלו יותר מגופי תאורה סטנדרטיים, ואם העיצוב בלתי שגרתי, וכולל אלמנטים מיוחדים המחיר צפוי גם כן לעלות: למשל תאורת רצפה תהיה יקרה יותר מתאורה במקום סטנדרטי כמו הקיר או גג הפרגולה בגינה. עוצמה רבה יותר של גוף התאורה מעידה כי יש בה יותר נורות לד מאשר בגוף תאורה אחר, עובדה המצריכה גם כן עליית מחירים ביחס אליו.
 
ייעוץ והתקנת תאורת לדים לגינה
 
חברה מנוסה ומקצועית תגיע עד אליכם לגינה, תאפיין את המראה החיצוני שלה ותגבש פתרונות תאורת לדים לגינה בהתאמה אישית.
 
פנו לחברת תאורת לדים לגינה לאפיון ראשוני של תאורת הלדים ורכישת פתרונות תאורה יוקרתיים על בסיס לד!