צעדים ראשונים בדרך לעיצוב חדר אמבטיה

כשאתם מתכננים מחדש עיצוב של חדרי אמבטיה, קל וחומר כאשר מדובר בבית חדש שטרם תוכנן לו חדר אמבטיה, עליכם לדעת מהם הצעדים הראשונים לפיהם תלכו. טעויות שהרבה זוגות עושים (וגם רווקים שגרים לבד) היא הליכה אחרי אביזרים, פרזולים ואפילו אייטמים שלמים כמו אמבטיה ומקלחת בנימוק ש- "זה נראה טוב בחנות", בלי לחשוב אם זה מתאים לבית. כשבונים לכם בית, הבייסיקס כבר נוצרו: הרצפה כבר הוטמעה בצבא מסוים, וכמוה החלונות, הדלתות והחיפויים. כשאתם רואים מרחבים חומים ולבנים (צבעי הבסיס בעיצוב בית) עליכם לשאול את עצמכם מי הדומיננטי ומיהו צבע המשנה ולפעול בהתאם כשאתם בוחרים רכיבים למקלחת. אבל גיבוש הצבעים הוא רק תחילת הדרך בעיצוב כפי שמיד תראו.

המלצות לבחירת צבעים לחדרי אמבטיה

בשלב זה אתם מגבשים את סט הצבעים בחדר האמבטיה. ההמלצה שלנו היא לעקוב אחר הנעשה בשאר חדרי הבית. אם הם בצבע חום, מבוססי עץ וריהוט חום, מומלץ להטמיע בחדר האמבטיה חיפויים חומים ואדומים, ואם הבית לבן וכחול, יש להטמיע חיפויים בצבעים בהירים כמו קרם, בז' לבן, תכלת, וכד'. את החיפויים ניתן להטמיע באבן, או באמצעות צבעים ייעודיים לחדרי שירות רטובים כמו מטבח ואמבטיה.

עיצוב חדר אמבטיה

המלצות לבחירת אביזרי הבסיס בחדר האמבטיה: כיור, מקלחון ואמבטיה

אביזרי הבסיס יכולים להיות עגולים או מרובעים. אם ההחלטה שלכם היא לעצב בית כפרי, תצטרכו יותר רכיבים עגולים. אם ההחלטה היא לעצב בית בורגני, תצטרכו יותר רכיבים מרובעים. כך, למשל, מקלחונים עגולים פינתיים יתאימו לבתים כפריים ואילו מקלחונים עם דלת 4 קדקודים יתאימו לבתים בורגניים.

המלצות לבחירת הפרזול: מדפי האלומיניום, ידיות הפתיחה והברזים

בחדר האמבטיה, פרזול הוא כל מה שמתכתי. גם כאן, אין כלל ששונה מהרשום לעיל. מעוניינים לחזק את הכפריות של החדר? רכשו ברזי קשת עגולים, ברזים עם צינור מתכתי קשיח עגול במקלחון, מדפי אלומיניום עגולים, ידיות גליליות וכד'. בעיצוב בורגני ההיפך הוא שנכון. יש להטמיע פרזול מה שיותר מרובע וקדקודי.

המלצות לבחירת ממד האביזרים בחדר

זה פרק פשוט יחסית. כאשר חדר האמבטיה קטן ביחס לשאר חדרי הבית יש לבחור אביזרים קטנים וקומפקטיים, מהמקלחון והאמבטיה ועד אחרון הברזים והמדפים. כשהחדר גדול ומדמה אולם ענק, יש לבחור בפריטים גדולים שישפיעו על עיצוב חדר אמבטיה באופן בולט.

א.א מראות – לראות מעבר לפינה

בחברת א.א מראות מספקים לכם את כל השירות על מקלחונים וחדרי אמבטיה. קטלוג מקלחונים של א.א מראות מציג תבניות עיצוב נרחבות המבוססות על מקלחונים מעוצבים מזכוכית. בואו ליהנות מעולם שלם של מקלחונים מזכוכית שיעשו מחדר האמבטיה שלכם למקום דקורטיבי ומפנק במיוחד!