מרקיזות - סוכך קטן עם יתרונות גדולים

 מרקיזות - סוכך קטן עם יתרונות גדולים

אם אתם זקוקים להתקנת סוכך בדירת הבניין שלכם, המרקיזה היא התשובה בשבילכם. עוביו צר ולא רחב, והוא משתרע על פני מידות עוביו של חלון בית ממוצע. על כן צורת ההתקן היא ריבוע סימטרי ולא מרובע מלבני רחב. אף על פי שדפנות ההתקן שוות בגודלן, לא כך זוויותיו, ועל כן בקצה – הקדקוד אינו חד אלא עגול. מטרתו של הקדקוד העגול היא לספק הגנה מפני קרינת שמש ישירה. אכן, בקצה העגול ישנה מיני-יריעה אנכית כלפי מטה שמטרתה להסתיר את השמש בהקרינהּ ישירות על דירתכם.

למי מיועד סוכך מרקיזה?

מרקיזות מיועדות לקבלנים ויזמים הבונים בניינים ומבקשים לעצב את כל הדירות באופן אחיד עם סוככי מרקיזה. גם הדייר הבודד הוא קהל יעד ראשון במעלה. לרוב, אין הגבלה על חזות הבניין, למעט אולי אזורים ידועים ומפורסמים במרכז הארץ כגון רחובות ראשיים בתל אביב ובירושלים. כמעט בכל מקום בארץ, הדייר יכול לעצב את חוץ-המרפסת שלו (כלומר את השטח החיצוני של חלון דירתו) כאוות נפשו, ואם גרים בבניין מול השמש, אין כמו פרגולות משום שזה גם משפר את העיצוב חזותית, עבור מי שמתבונן בדירה מלמטה בהשקיפו על הבניין, וגם יוצר הצללה איכותית המאפשרת לכם לשהות ליד החלון בלי להרגיש מסנוורים.
 
סוכך מרקיזה מעוצב

כיצד ניתן לדעת איך לבחור מרקיזה?

מרקיזה הכי כדאי לבחור באמצעות הדמיית מחשב. היא קלה לשימוש, פשוטה לתפעול ומאפשרת לכם אינדיקציה טובה על הנעשה בתחום הסוככים. אתם תוכלו לדעת אם הם יתאימו או לא יתאימו לרחבת המרפסת בקלות, באמצעות התבוננות פשוטה. לאחר מכן, מומלץ להזמין עובדים מומחים מטעם החנות לערוך מדידות ולהסיק שזה אכן התקן מתאים. במידה וכך הדבר, תוכלו לפעול על מנת להזמין אותו ולתאם התקנה שלו.

פרגוטופ – סוככי מרקיזה בהתאמה אישית

בואו לבחור סוככי מרקיזה מהטובים ביותר, מחברת פרגוטופ פתרונות הצללה. חברה זו ידועה בתחום ההצללות ומספקת מרקיזות לדירות בניין במגוון עיצובים. המרקיזות שלנו חלקות, צבעוניות, בצבעים כהים או בהירים, ועם פיתוחים הנדסיים שונים של היריעה. ניתן לבחור את הדגם המתאים לכם ביותר באמצעות הדמיית מחשב, ואז מומלץ להזמין נציגים מטעם החנות לבדיקה שזה מתאים. בדרך זו, קל מאד בימינו למצוא מרקיזות המתאימות לדירותיכם.