מיטה זוגית עם ארגז מצעים

מיטה זוגית עם ארגז מצעים מעץ מלא

מיטה זוגית עם ארגז מצעים מעץ מלא מממשת את כל מה שאי פעם חלמתם שתרצו שיהיה לכם במיטה. זוהי מיטה מעץ מלא שעבר אימפרגנציה ושימון ועל כן נחשב לעץ חזק ועמיד. כמו כן, הוא ניתן לבחירה ממגוון רחב של עצים בצבעים ומרקמים שונים. המיטה ניתנת לבחירה ממגוון צורות – החל מהצורה הבסיסית של מיטה זוגית שהיא קרש בלבד, עם מזרון מעליה, ועד לגרסאות שמסביב למיטה יש גילופים שונים המעטרים אותה, ובחלק של הראש (או הרגליים, תלוי היכן החלטתם לשכב) יש למיטה מעין "כתר" כלומר גוף מעוצב גבוה עם קדקודים מעוטרים במרכז.
 
מיטה זוגית עם ארגז מצעים מעץ מלא

בחירת המיטה הזוגית מעץ מלא
 
יש למדוד את השטח בו החלטתם לשים את המיטות נוער או המיטה הזוגית, ולהגיע לחנות עם מידות פחותות מכך ב- 10-40 ס"מ לממד. מדוע? גם כי תמיד יש סיכוי שטעיתם במדידה, וגם משום שרצוי להשאיר מקום לעוד חפצים, ובראשם – השידות צמודות המיטה שבתוכן ניתן לאחסן ציוד לטווח הארוך וגם להניח פריטים לשימוש בטווח הקצר. בבחירתכם את המיטה, יש להחליט האם תבקשו דגם בסיסי או דגם מגולף עם פיתוחים וכתרים מורמים לגובה – עשויים מעץ מהוקצע היטב. כמו כן, כדאי לחשוב על סוג ארגז המצעים. ארגז המצעים התחתון יכול להישלף בשלמותו ויכול להיות מחולק למגירות. אנו ממליצים לבחור בארגז השלם אם המצעים יאוחסנו בפריסה רחבה, ואם אתם אוהבים סדר מדוקדק יותר – בחרו בארגז מחולק למגירות, אשר יאפשר לכם לקפל כל פריט במצעים ואפילו למיין את המצעים שלכם לפי סטים או לפי פריטים (כל הסדינים למגירה א', כל הציפות למגירה ב' וכד').

בחירת הגאדג'טים שמסביב למיטה
 
הגאדג'טים הללו יכולים לסייע לכם מאד, כאמור, בנגישות במיוחד לפריטים שאתם צריכים לטווח הקרוב. אנו ממליצים שיהיו לכם שידות צמודות מיטה, מנורות לילה צמודות לשידות או לקיר, או מונחות על משטח כלשהו (בכל צד של המיטה, שידה אחת ומנורה אחת). כמו כן מומלץ להקים מדפים ליד המיטה – מעל לשידות לאחסון חפצים לגובה (בדרך כלל הם מיועדים לאחסון חפצים לשימוש לטווח הקרוב, אך שצריך להגביה כדי לשמור עליהם ממגע ילדים: תרופות שנלקחות באופן קבוע, מכשירים חשמליים קטנים שלא הייתם רוצים שיגעו לכם בהם, וכד').