מטבחים מודרניים בעיצוב לבן

מטבחים מודרניים בעיצוב לבן
 
בחירה במטבח מודרני היא בחירה אחראית המקרבת אתכם למונחי העיצוב של ימינו. אם יש לכם בית כפרי ואתם רוצים להשתדרג לבית מודרני, מטבח מודרני בעיצוב לבן הוא יופי של חדר להתחיל עמו. המעצבים, אם הם טובים, ידאגו לכך שהמטבח גם ישתלב יפה עם התכולה הקיימת בבית, וגם ייראה טוב כאשר הפיכת הבית למודרני תושלם. המשמעות היא שגם אם המטרה היא להישאר עם העיצוב הכפרי, ורק את המטבח לבנות מודרני, ניתן לעשות זאת אם פונים למעצב אחראי, מוכשר, טוב ושיודע מה הוא עושה.
 
בחירת מטבח לבן - בחירה נכונה לרוב הבתים
 
ברוב הבתים זו תהיה בחירה אחראית ונכונה בשל כך שהצבע של רוב הקירות בבתים בישראל הוא לבן, וכך אתם לא מסתכנים בעיצוב לא מתאים אלא קונים רק תכולה מתאימה מבחינת הגוון. יחד עם זאת, עיצוב גם צריך להיות מעניין, ובשביל עניין מסתכנים בשילוב צבעים אחרים. שני השילובים הכי מפורסמים במטבחים הלבנים הם מטבח שחור לבן המכונה לא אחת מטבח שחמט, או מטבח חום לבן המכונה מטבח פרובנס. כמובן שהמינון של שילוב הצבעים והאופן בו זה נעשה שונה בין דגם לדגם, ולכן חשוב שהיועץ שלכם יהיה טוב, מוכשר ובעל ניסיון רב בבחירת מטבחים במבצע והתאמתם לבתי אב פרטיים.
 
כיצד ניתן לשלב צבעים משניים עם המטבח המודרני הלבן?
 
ניתן למשל לחלק את התקני הפתיחה והאחסון השונים כמו הארונות, המגירות והמדפים ל "קבוע" ו- "פרזול". כל מה שקבוע יהיה לבן, וכל מה שפרזול ייצבע בצבע אחר. לדוגמה, דלת, מדף או מגירה לבנה, לעומת מסגרת למדף, מסגרת למגירה, וידית פתיחה לארון – בצבע חום או שחור. ניתן גם לשלב צבע משני כסוף, מה שמאד הולך במטבחים מודרניים לגמרי ולא חצי כפריים כמו מטבחי הפרובנס למיניהם.
 
כיצד ייראו הצורות הדומיננטיות של המטבח המודרני?
 
אין כאן הרבה מקום למשחק. ברובן הן יהיו צורות מרובעות כי הנטייה המודרנית היא לצורות מרובעות, בשונה מהנטייה של העיצוב העתיק לכך שפרופיל החלון, פרופיל השיש ומסגרות המדפים והארונות יהיו עגולות.
 
למידע נוסף על מטבחים מודרניים בעיצוב לבן - פנו אלינו ונשמח להפנות אתכם ליועצים המתאימים!