מזרון זוגי אורטופדי

מזרון אורתופדי זוגי ללא קפיצים

מזרונים, זה עולם ומלואו ויש לדעת את ההבדלים ביניהם, מה מומלץ, למי? האם ישנן בעיות אורתופדיות,  האם מדובר במזרון יחיד? או זוגי? את כל השאלות האלה יש לשאול, כשר אתם מגיעים אל אולמות תצוגה של חברות ויצרניות מזרונים.  יש זוגות רבים, המחפשים דווקא את מזרון אורתופדי זוגי ללא קפיצים, הבנוי משכבות שונות של פולימרים איכותיים ברמות קושי שונות ומשולבים במזרונים הללו, גם חומרים נוספים כגון: וויסקו ולטקס. מזרונים זוגיים ללא קפיצים, הינם אידיאליים, לאלה הישנים על הגב, היות והם מעניקים תמיכה מושלמת, בריאה ומפנקת, לכל האזורים בגוף. מזרוני ספוג הם מושג גנרי, היות וישנם סוגים רבים של ספוג שנבדלים ומסומנים בצבעים שונים.
 
מזרון זוגי אורטופדי
 
רקע כללי על מזרוני הספוג והצבעים השונים
 
מזרון ספוג למיטות מתכווננות , הינו מזרון קלאסי, בתעשיית המזרונים עושים בו שימוש רב. ישנם מזרוני ספוג פשוטים וזולים יותר מזרוני ספוג כגון מזרון אורתופדי זוגי ללא קפיצים,  נמדדים על פי הצבעים ולכל צבע, ישנה משמעות שונה לגבי החומר. אם ניקח למשל מזרון העשוי מספוג לבן, הוא מבין הפשוטים ביותר והאיכות שלו היא בינונית. מזרון העשוי מספוג כחול, הינו קשיח יותר ואיכותי נחשבת כגבוהה, בהשוואה למזרון הלבן. מזרון העשוי מספוג בצבע סגול, הינה הגרסה הרכה של המזרונים האיכותי מבין כל מזרוני הספוג, הנו הספוג הצהוב הנקרא SK  שהוא העמיד מבין מזרוני הספוג היות והוא גמיש יותר וצפוף מאשר שאר מזרוני הספוג. למעשה, ההבדלים בין הצבעים, מסייעים לנו להבדיל בין צפיפות החומרים, כך שנדע על פי הצבעים, איזה ספוג יהיה בעל צפיפות גבוהה יותר ויחזיק מעמד למשך שנים.

מדוע דווקא מזרון ספוג הינו עדיף לזוגות?
 
כאשר בני הזוג זזים בשנתם, אם מדובר במזרון קפיצים, הם יחושו את התנודות של בן או בת הזוג, אך כאשר מדובר על מזרון אורתופדי זוגי ללא קפיצים, אין תחושה של התנודות הללו, מה שמעניק שינה שלווה יותר לשני בני הזוג. ההמלצות של אנשי המקצוע בתחום במזרונים הוא לרכוש מזרון אורתופדי ללא קפיצים אלא העשוי מספוג שגם תומך בגוף וגם מונע זעזועים של המזרון עם כל תנודה.