אסקייפ רום - יום הולדת בסגנון אחר

מי שמתעניין בימי הולדת מיוחדים ודאי שמע על חדרי בריחה. אסקייפ רום מיועד לכל גיל, מהילדות ועד לגילים מבוגרים. לחדר בריחה אין גיל ואין רמת בגרות. יש להם אוסף אתגרים וחוויות להציע ללקוח, אשר חלקנו מאד אוהבים ומתמסרים אליהם וחלקנו מעדיפים בילוי מסוג אחר. ברם, גם בתוך עולם חדרי הבריחה יש הבדל פונקציונלי בנעשה, ועל פיו אנשים הבקיאים בתחום בוחרים היכן לבלות, על פי העדפותיהם-הם.

אסקייפ רום קלאסי – אימה ופחד

זהו חדר בריחה המתבסס על אלמנט ההפחדה נטו. הרקע של החדר ברובו שחור וחשוך. החדר מכיל הולוגרמות או אנשי צוות אמתיים שמסתתרים ומגלמים את ה- BAD GUYS. ברקע נשמעים קולות מוזרים ומאיימים ממערכת הכריזה. המטרה שלכם היא להימלט מהנעשה בחדר, כאשר כל הדרך יש מיסוך עשן, נוזל לבן שנראה כמו שלג ועוד כל מיני מכשולים שמונעים מכם להגשים את הבריחה מהחדר, או מאטים אותה קלות. משחק זה הנו תחרותי, והמנצח הוא מי שנמלט מהמבוך ראשון והצליח לצאת החוצה.

אסקייפ רום קבוצתי – פתרון חידות

במשחק זה הקבוצה היא גוף מלוכד, ועל כן אין תחרות. המשחק אינו מסמל אימה, בשונה מקודמו, אך רף הפחד עולה ככל שמתקדמים בו. המשחק מבוסס על עלילה עם רצף אירועים הגיוני, כאשר אתם נכנסים באמצע הסיפור שלה ומטרתכם היא לסיים אותה על הצד הטוב: מציאה וחילוץ נעדר, מניעה מהאיש הרע לבצע את זממו, וכד'. על מנת להגיע ליעדים הללו אתם תצטרכו לעבור דלתות נעולות, כספות וכד', אשר רמזים לפתיחתן יירמזו ברחבי המבנה. קודים שצריך לפצח או אלמנטים שצריך לסדר בשביל שמשהו יקרה כתוצאה מכך יהיו מאורעות שבשגרה ממש. ככל שתתקדמו במשחק, רף ההפחדות יעלה, אבל לא יגיע לעוצמה של חדר הבריחה הראשון אשר נסקר כאן זה עתה.

בחירת אסקייפ רום בהתאם לנסיבות

אם מדובר על יום הולדת עם החברים הקרובים באווירה תחרותית, חדר הבריחה יהיה שונה מזה שייבחר כאשר אנשים שאתם אוהבים ואשר קרובים אליכם מבחינה אינטימית יהיו חלק מהקבוצה שלכם. בדרך כלל כאשר אתם מנסים ליצור אווירה מתוחה ותחרותית, חדר הבריחה הראשון המתבסס על אימה ופחד יהיה המועדף, ואילו כאשר אתם בוחרים בגרסה רגועה וחכמה יותר של הבילוי, החדר השני הוא שעדיף.

לחגיגת יום הולדת בלתי נשכחת בחדר בריחה הכנסו לאתר ברמודה קווסט - http://www.bermuda-quest.co.il.