טיולים מאורגנים לקבוצות לפולין

מי שמעוניין בנסיעה ליעד זול, אך גם מעניין ומרתק – ייסע לפולין. פולין מציעה מגוון רחב של מסלולי טיול מאורגנים, החל מטיולי אתרי מורשץ יהודיים, השואה ומלחמת העולם השנייה ועד אתרים מודרניים וטבעיים מהיפים והמרהיבים בעולם. התיירות במדינה זו הנה תחום חשוב המבוסס על מחירים כלכליים מאד, ובכך מתאפשרת שהות ארוכה ועלות טיול זולה ונוחה מאד.

טיולים מאורגנים באתרי מורשת יהודיים

בית הכנסת המשוחזר בטיקוצ'ין, ישיבת חכמי לובלין של הרב שפירא ז"ל ("הדף היומי"), מחנות השמדה כמו אושוויץ, מיידנאק וטרבלינקה, לצד יער המוות המפחיד לופוחובה. בכל האתרים הללו אנו נבקר ונחקור את הנעשה בהם לעומק. השהייה תתרחש בוורשה במלון בוטיק, ותתבסס על נסיעות ברכבות או אוטובוסים של 3 עד 4 שעות לאתרים השונים.

טיול בלאנצוט, גליציה: מרכז יהודי והיסטורי-פולני חשוב

גליציה מתבססת על 2 ערים מרכזיות, קרקוב ולבוב. לאנצוט הנה מרכז חשוב בגליציה, בו ניתן לבקר בשני אתרים משמעותיים: בית הכנסת המשוחזר והטירה של הגרף פוטוצקי. בבית הכנסת המשוחזר ניתן למצוא תיעוד על ההיסטוריה שלו ולהיווכח כי הוא שימש כאסם במלחמה עצמה. לאחריה, הוא היה מיועד להריסה וניצל על ידי עשיר מקומי חובב עתיקות שתרם לשחזור כמעט מלא, עם בנייה מושלמת של הריהוט והאריחים הפנימיים, ממש בסגנון העבר. הארמון של הגרף פוטוצקי בנוי בסגנון גותי עם 200 חדרים מסוגננים היטב. בארמון ישנו גם תיאטרון ל- 80 איש. מאחוריו ניתן לבקר במוזיאון הכרכרות והסוסים.

טיול בקראקוב, גליציה: מרכז יהודי והיסטורי-פולני חשוב

בקראקוב, האתר המפורסם הוא ארמון הוובאל, הוא ארמון המלכים. בנוי בסגנון גותי עםה חדרים בסגנון רנסנס. על הצריחים שלו פסלים של מלכים על סוסים, ועל המרזבים מפוסלים ראשים של בעלי חיים. משם ניתן להמשיך לאוניברסיטה ההגליונית, אותה הקים המלך קזימיר, ומשם – לכנסייה של קרקוב שנחשבת לעשירה ולמפוארת ביותר באירופה. הרובע היהודי ממוקם בסמוך לכנסייה ובו ניתן לבקר באלטער שתיל,  בית הכנסת הישן, ולסייר בסמטאות הרובע המגובות באיורים ותיעודים של בתי כנסת וחיי קהילה יהודיים היסטוריים. 

טיולים מאורגנים באתרי טבע בפולין

נבקר בעיר הנמל גדנסק ומשם נמשיך לצפון פולין לחבל מסוריה, חבל הכולל כ- 2,000 אגמים במרחב ענק של מאות ק"מ. מרחב זה נכנס לרשימת 7 האתרים המופלאים בעולם בתחום הטבע והנוף. טיולים מאורגנים לפולין אלו יכירו לכם את פולין בעלת הנופים הטבעיים והיפים.